Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:VAIN pastöroituja saa syödä. Oli sitten pehmeitä tai ei, tällaisen tiedon olen saanut.
Ja jos tuon listerian saa niin äiti ei siitä välttämättä kärsi, mutta sikiö kärsii.
Tuota Kinkkua en itse ole uskaltanut syödä.
Alkuperäinen kirjoittaja mymma:etä ilmakuivattu kinkku kuitenkin lasketaan "ráaksi lihaksi'? Ja kun tuo ei suomlaistakaan ole...
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu81:siis kyllä mäki olen syönyt aurajuustoa raakana tuoreeltaan.. kuten myös esim itsekraavattua kalaa. ja juonut juhlissa lasin kuohuviiniä. en mikää hysteerikko mielestäni ole.. Mutta sitä mä vaan pohdin et ku musta se vaan ei päde et pastoroitu raaka-aine meinais automaattisesti turvallista juustoa..
eli lähinnä peräänkuulutan tässä sitä et ku jotkut sanoo ikäänkuin varmana tietona ettei esim valion pehmeissä juustoissa voi olla listeriaa, kun samaan aikaan ei itse Valiokaan pysty 100% varmuudella lupaamaan että näin olisi. et olis parempi ettei nyt aleta julistaa faktoina...
ja kyllä meidän neuvolan ohjeessa ainaki kielletään pehmeät juustot. ja neuvolasta kysyttäessä ainakin vielä 2-vuotta sitten sanottiin että kaikki pehmeät juustot on riski. odottaja itse saa sit puntaroida kuin iso riski on syödä esim kotimaisia juustoja..