ilmaista mascaraa

• Viestiketjun aloittaja nopeille
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi:
En saanut. Kiitos vaan niille ahneille, jotka tilasi ripsarin itsensä lisäksi puolelle suvulle.
Mitä ahneutta siinä on jos haluaa ystäviään ja sukulaisiaan ilmaisilla ripsareilla ilahduttaa? Ihan yhtälailla he ovat ihmisiä kuin sinäkin. Etpä tainnut sen enempää asiaa ajatella omassa ahneudessasi.

Musta noita ei enää oo jaossa, vaikka nuo sivut näyttäskin että niitä on. Kun painaa siitä tulee teksti että ne on jaettu ja osallistuu niiden 200 mascaran arvontaan. En tiiä. Päivällä ei tuo musta ollut samanlainen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
Musta noita ei enää oo jaossa, vaikka nuo sivut näyttäskin että niitä on. Kun painaa siitä tulee teksti että ne on jaettu ja osallistuu niiden 200 mascaran arvontaan. En tiiä. Päivällä ei tuo musta ollut samanlainen.
On vielä 300 jäljellä. Kun painaa sitä, mulla ainakin tulee se ihan tavallinen sivu, missä pyydetään yhteystiedot.

Mutta ei riitä enää montaa minuuttia nuo 300 kpl.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä x3:
On vielä 300 jäljellä. Kun painaa sitä, mulla ainakin tulee se ihan tavallinen sivu, missä pyydetään yhteystiedot.

Mutta ei riitä enää montaa minuuttia nuo 300 kpl.
Mullekin siis tulee se samanlainen KENTTÄ kun päivälläkin, ja näyttää että on se joku sata vielä jaossa, mutta se teksti on eri kun päivällä, siinä mihin yhteystiedot laitetaan. Nyt siinä kohtaa lukee se että ne on jo jaettu, ja täyttämällä yhteystiedot osallistut 200 mascaran arvontaan. Päivällä siinä luki musta jotain muuta.

Kiitoksia. :flower:

Tutustuin muuten tuota kautta ensimmäisen kerran siihen Blueberry Curl- mascaraan, silloinkin jakoivat niitä ja se osoittautuikin mulle mieluisaksi ripsariksi, tosin enemmän tykkään Blueberry Volume- versiosta. Saa sitten nähdä millainen tämä uusi on.

ehhöhh
Niin pitikö siinä nyt laittaa jonkun säpo vai riittikö pelkkä "seuraavan" painaminen omien tietojen jälkeen lähettämään vastauksen? Kun missäänhän ei sanottu, että kaverille suosittelu on edellytyksenä ilmaisen saamiselle. Öhh, sekavaa tää ilmaishomma..

Yhteistyössä