F
fuck!
Vieras
nyt niitä saa puoleen hintaan jos haluaa, ainkain mulle tarjottiin sähköpostiin.. eli 27,5e. mietin jo ostamista! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja immu:Loppiainen, normi arkipäivä ?Vähän niin kuin joulupäivä...tai tapaninpäivä ?
Alkuperäinen kirjoittaja fuck!:nyt niitä saa puoleen hintaan jos haluaa, ainkain mulle tarjottiin sähköpostiin.. eli 27,5e. mietin jo ostamista!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fuck!:nyt niitä saa puoleen hintaan jos haluaa, ainkain mulle tarjottiin sähköpostiin.. eli 27,5e. mietin jo ostamista!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja fuck!:nyt niitä saa puoleen hintaan jos haluaa, ainkain mulle tarjottiin sähköpostiin.. eli 27,5e. mietin jo ostamista!![]()
Tää on mun ansiota kun vastasin, että tilaan ne silti niin tarjoutuivat sitten antamaan ne puoleen hintaan vaikkein edes pyytänyt!Ja siis heti aamusta olin yheydessä sinne päin.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!
Sivuillamme on ollut virhe.
Lusikat eivät ole 0? hintaisia.
Ystävällisin terveisin,
xxxx xxxxxxxx
Iittala Group verkkokauppa
Asiakaspalvelu
www.iittalahomeshopping.com
![]()
![]()
Miksi naurat? Mä sain tälläisen sähköpostin, kun ilmoitin niille, että kaksplussalta tulee kohta miljoona tilausta.
Äksien tilalla oli nimi, mutta en voi ilman lupaa laittaa sitä tähän.
Nauran koska tää ei oo yhtään uskottavaEi sieltä tuollaisia viestejä läheteltäisi.
Alkuperäinen kirjoittaja postia...:Hyvä Asiakkaamme,
Olette tilanneet meiltä Muumilusikkapakkauksen, jonka hintana verkkokaupassamme oli 0 euroa. Pakkauksen hintatieto oli kuitenkin virheellinen 2.1. - 5.1.2009 välisenä aikana.
Väärä hinta johtui tuotetietojen päivitysajossa tapahtuneesta teknisestä virheestä, jonka seurauksena Muumilusikkapakkaukselle oli kirjautunut hinnaksi 0 euroa. Kyseisen tuotteen suositeltu vähittäishinta on 45 euroa.
Koska tuotteen hintatieto oli selvästi joutunut verkkosivuillemme teknisen vian vuoksi, tämän takia peruutamme tilauksenne.
Jo maksamanne postimaksun palautamme pankkitilillenne.
Olethan ystävällinen ja toimatatte tilinumeronne minulle rahapalautusta varten , kiitos
Pahoittelemme verkkokaupassamme ilmennyttä virhettä ja teille siitä mahdollisesti aiheutunutta häiriötä.
Ystävällisin terveisin
xxxxxxxxxxx
Iittala Group Oy Ab
Home Shopping
Hämeentie 135
Fin-00560 Helsinki, Finland
Tel +358 (0)204 39 5293
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!
Ystävällisin terveisin,
xxxx xxxxxxxx
Asiakaspalvelu
![]()
![]()
Miksi naurat? Mä sain tälläisen sähköpostin, kun ilmoitin niille, että kaksplussalta tulee kohta miljoona tilausta.
Niin varmaan joo sait. Iittala Groupin verkkokaupan nimi on Iittala Home Shopping.
http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/tietoaverkkokaupasta&MainLevel=tietoaverkkokaupasta&SubLevel=tietoaverkkokaupasta
Samaten epäilen että Iittala Groupin verkkokauppa kykenee parempaan lauseenmuodostukseen kuin. "Lusikat eivät ole 0? hintaisia. Stop. Kirjoittamasi provo on arvoltaan 0?. Stop."
Nollaeuro hintaisia ei sit olleet. Oi voi.
Alkuperäinen kirjoittaja säälipiste:Säälittää ne ihmiset siellä ketkä joutuu nyt laittaan sadoille säälittäville mammoille spostii,ku mammat on vähän halunneet hupia elämään,ja koittaa et tuleeko ilmaisia muumilusikoita.Voi jussi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei!
Ystävällisin terveisin,
xxxx xxxxxxxx
Asiakaspalvelu
![]()
![]()
Nauran koska tää ei oo yhtään uskottavaEi sieltä tuollaisia viestejä läheteltäisi.
Voi äly, miksei lähetettäisi? Miksi ihmeessä olisin itse keksinyt tämän?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja fuck!:nyt niitä saa puoleen hintaan jos haluaa, ainkain mulle tarjottiin sähköpostiin.. eli 27,5e. mietin jo ostamista!![]()
Tää on mun ansiota kun vastasin, että tilaan ne silti niin tarjoutuivat sitten antamaan ne puoleen hintaan vaikkein edes pyytänyt!Ja siis heti aamusta olin yheydessä sinne päin.
ei mulle vaan oo tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja fuck!:nyt niitä saa puoleen hintaan jos haluaa, ainkain mulle tarjottiin sähköpostiin.. eli 27,5e. mietin jo ostamista!![]()
ei mulle vaan oo tullut.
Mä vastasin tohon mikä tuli heti aamusta, (minkä joku julkas täälläkin, tuo pitkä) että otan ne joka tapauksessa. Sitten laittoivat viestin, että saan ne puoleen hintaan.
Sen jälkeen oli sit jollekin muulle ilmeisesti tarjonnu niitä puoleen hintaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja fuck!:nyt niitä saa puoleen hintaan jos haluaa, ainkain mulle tarjottiin sähköpostiin.. eli 27,5e. mietin jo ostamista!![]()
ei mulle vaan oo tullut.
Mä vastasin tohon mikä tuli heti aamusta, (minkä joku julkas täälläkin, tuo pitkä) että otan ne joka tapauksessa. Sitten laittoivat viestin, että saan ne puoleen hintaan.
Sen jälkeen oli sit jollekin muulle ilmeisesti tarjonnu niitä puoleen hintaan.![]()
olitko maksanut etukäteen? mä otin postiennakolla, niin saankohan tolla hintaa jos pyydän..
Alkuperäinen kirjoittaja oivoi:Missä lehdessä?
Alkuperäinen kirjoittaja kiinostaa:Joko teille Savoniaa tilanneille on selvinny, saatteko lusikat sillä hintaa vai ei?