Ilmaisia Muumi-lusikoita?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zZz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Eikö kukaan teistä ole soittanut tuonne iittalalle ja kysynyt asiasta? Edelleen epäilen vahvasti, että saatte lusikkanne.... Minäpä pirautan huomenna sinne ja kysyn jos nyt vaan muistasin.
Soittanut? Ai viikonloppunako? Eilen? Tänään? Luuletko, että siellä on ollut joku töissä?

No mutta eilenhän oli ihan normi arkipäivä.....
Aika monella alalla pidettiin kuitenkin vapaapäivä.

Eikö kukaan teistä ole soittanut tuonne iittalalle ja kysynyt asiasta? Edelleen epäilen vahvasti, että saatte lusikkanne.... Minäpä pirautan huomenna sinne ja kysyn jos nyt vaan muistasin.
Soittanut? Ai viikonloppunako? Eilen? Tänään? Luuletko, että siellä on ollut joku töissä?

Kyllä mäkin luulen että on siellä eilen paikalla oltu. Mua kiinnostais ne "monet alat" joilla on eilen ollut vapaapäivä?

jos sulla on vapaapäivä niin ei se silti koko Suomi pysähy ;)

Mutta mutta, saapi nähdä, miten käy Savonian aterinten kanssa. Ne eivät olleet ilmaisia, ihan. Kuuden kappaleen pakkauksia myytiin yhden kappaleen hinnalla. Saatoin tilata vähän lisäystä kotiin ja maksoin verkkopankilla tilauksen ja sain tilausvahvistuksen. Jäänityksellä odotan, miten käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mutta mutta, saapi nähdä, miten käy Savonian aterinten kanssa. Ne eivät olleet ilmaisia, ihan. Kuuden kappaleen pakkauksia myytiin yhden kappaleen hinnalla. Saatoin tilata vähän lisäystä kotiin ja maksoin verkkopankilla tilauksen ja sain tilausvahvistuksen. Jäänityksellä odotan, miten käy.

Katselin kanssa niitä savonioita enkä tolla tajunnut et ne on väärät hinnat. Sanoin vaan miehelle et pitääkin käydä tehtaanmyymälässä jos niitä tolla hinnalla jo saa. Mä kyllä toivon että saat ne sillä hinnalla mikä siellä oli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Kyllä mäkin luulen että on siellä eilen paikalla oltu. Mua kiinnostais ne "monet alat" joilla on eilen ollut vapaapäivä?

Eilen oli ihan normipäivä Suomessa mutta esim meidän firmassa jossa harjoitetaan vientikauppaa, moni piti vapaata koska asiakkaatkin palaa joululomiltaan vasta huomenna. Eikä se Iittalassa tarkoita kuin yhden avainhenkilön puuttumista. Tarvitaan varmasti johtoporras päättämään mitä ihmisille ilmoitetaan ja miten homma hoidetaan.
Ja yhdessä firmassa jonka tiedän, pidettiin tehdas suljettuna ja ihmiset pakkopekkasilla kun ei vaan ole töitä tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja esim:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

Eilen oli ihan normipäivä Suomessa mutta esim meidän firmassa jossa harjoitetaan vientikauppaa, moni piti vapaata koska asiakkaatkin palaa joululomiltaan vasta huomenna. Eikä se Iittalassa tarkoita kuin yhden avainhenkilön puuttumista. Tarvitaan varmasti johtoporras päättämään mitä ihmisille ilmoitetaan ja miten homma hoidetaan.
Ja yhdessä firmassa jonka tiedän, pidettiin tehdas suljettuna ja ihmiset pakkopekkasilla kun ei vaan ole töitä tällä hetkellä.
Juu. Ei tietenkään koko Suomi pysähdy, mutta paljon on aloja, joilla halutaan pitää vapaapäivä, eikä tulla yhdeksi päiväksi töihin. Parturini piti vapaapäivän ja myöskin raksa hiljeni. Voisin kuvitella, että jossain nettiputiikissa on ollut väkeä lomalla. Siellä tuskin on mikään tulipalokiire...

Hyvä Asiakkaamme,

Olette tilanneet meiltä Muumilusikkapakkauksen, jonka hintana verkkokaupassamme oli 0 euroa. Pakkauksen hintatieto oli kuitenkin virheellinen 2.1. - 5.1.2009 välisenä aikana.
Väärä hinta johtui tuotetietojen päivitysajossa tapahtuneesta teknisestä virheestä, jonka seurauksena Muumilusikkapakkaukselle oli kirjautunut hinnaksi 0 euroa. Kyseisen tuotteen suositeltu vähittäishinta on 45 euroa.

Koska tuotteen hintatieto oli selvästi joutunut verkkosivuillemme teknisen vian vuoksi, tämän takia peruutamme tilauksenne.
Jo maksamanne postimaksun palautamme pankkitilillenne.
Olethan ystävällinen ja toimatatte tilinumeronne minulle rahapalautusta varten , kiitos

Pahoittelemme verkkokaupassamme ilmennyttä virhettä ja teille siitä mahdollisesti aiheutunutta häiriötä.

Ystävällisin terveisin

xxxxxxxxxxx
Iittala Group Oy Ab
Home Shopping
Hämeentie 135
Fin-00560 Helsinki, Finland
Tel +358 (0)204 39 5293

No mun mielestä oli tyhmää edes laittaa mitään tilausta koska oli päivänselvää ettei niitä lusikoita ilmaiseksi saa. Nyt siitä oli vaivaa kummallekin osapuolelle. Ja jokuhan kirjoitti että kannattaa yrittää, niin kannattais jos olis ollut kyse tilanteesta jossa olisi ollut edes todennäköistä että ne tulee. Melkein nolottaa puolestanne :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No mun mielestä oli tyhmää edes laittaa mitään tilausta koska oli päivänselvää ettei niitä lusikoita ilmaiseksi saa. Nyt siitä oli vaivaa kummallekin osapuolelle. Ja jokuhan kirjoitti että kannattaa yrittää, niin kannattais jos olis ollut kyse tilanteesta jossa olisi ollut edes todennäköistä että ne tulee. Melkein nolottaa puolestanne :)

ja kuluja, siis myyjäosapuolelle.. kun se maksaa firmalta jonkin verrankin, että palauttelee niitä postikuluja.. kun jokainen tilisiirto maksaa sen muutaman kymmenenkin senttiä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja esim:
[
No mutta eilenhän oli ihan normi arkipäivä.....[b/]

[/quote]

Kyllä mäkin luulen että on siellä eilen paikalla oltu. Mua kiinnostais ne "monet alat" joilla on eilen ollut vapaapäivä?[/quote]

[/quote]

Loppiainen on kyllä ihan virallisesti pyhä.

Mullekin oli tullut tuo sama viesti, mutta tuo postikulujen palautuskohta siitä puuttui! Maksoin pk:t suoraan verkkopankista ja nyt ilmeisesti pitävät ne prkl. Pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttajasuojamieheen kun ei rahoja näy tilillä?
Jos peruuttavat tilauksen niin miksi niillä on oikeus pitää pk:t?

Oma on vika, jos ei postikuluja palauteta. Vaikka eiköhän ne palauteta kuitenkin, kuluttajasuojamies puuttuu muuten varmaan asiaan.

Päivänselvää oli alusta asti, ettei niitä lusikoita toimiteta, joten nyt on ihan turha itkeä postimaksujen perään.

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Mullekin oli tullut tuo sama viesti, mutta tuo postikulujen palautuskohta siitä puuttui! Maksoin pk:t suoraan verkkopankista ja nyt ilmeisesti pitävät ne prkl. Pitäiskö ottaa yhteyttä kuluttajasuojamieheen kun ei rahoja näy tilillä?
Jos peruuttavat tilauksen niin miksi niillä on oikeus pitää pk:t?

Se täti on varmaan vahingossa laittanut sulle väärän sähköpostikaavan, erehtyny varmaan, että oot tilannu postiennakolla. Laita vaan takaisin postia, että selvä, tässä tilinumero postimaksun palutusta varten..

Yhteistyössä