Ilmainen kysy lääkäriltä- palvelu netissä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluisin kysyä miten ihmisestä otetaan testi kun halutaan määrittää ihmisen ikä? Turkissa sukulainen väitti että verikokeen avulla hänen ikänsä onkin 3 vuotta vanhempi? Hämmästyttää hieman jonka takia olisi mukava kuulla miten testi tehdään ja onko kallis toimenpide?
 
vierailija
Olen 181 cm 229 kg, syön 2.500 kcal per vrk. Mahan ympärys yli 2 m. Pro pnb arvo 3.220! Vajaatoiminen sydän! Liikunta ei onnistu, polvet rikki. Mistä johtuu nesteen kertyminen? Ja miten saan painon alas?
 
vierailija
Haluisin kysyä miten ihmisestä otetaan testi kun halutaan määrittää ihmisen ikä? Turkissa sukulainen väitti että verikokeen avulla hänen ikänsä onkin 3 vuotta vanhempi? Hämmästyttää hieman jonka takia olisi mukava kuulla miten testi tehdään ja onko kallis toimenpide?
Tuossa jotain tietoa.
 
vierailija
Olen 181 cm 229 kg, syön 2.500 kcal per vrk. Mahan ympärys yli 2 m. Pro pnb arvo 3.220! Vajaatoiminen sydän! Liikunta ei onnistu, polvet rikki. Mistä johtuu nesteen kertyminen? Ja miten saan painon alas?
Sinulla on vaikea sydämen vajaatoiminta, johonka tarvitset lääkkeet+nesteenpoisto. Aineenvaihdunta on huonoa johtuen juurikin siitä, ettei sydän jaksa tehdä työtä normaalisti. Kun et pysty liikkumaan niin nestettä kertyy ja paino pysyy paikallaan. Mikähän on munuaisten tai maksan kunto? Tarvitset ehdottomasti lääkärin apua.
 
Tämä menee nyt väärälle sivulle, mutta sattuisiko joku alan ihminen näkemään tämän, sillä huoleni on 16,5v pojan kasvu. Ad 13v hän kasvoi n. 0SD:llä/paino -1SD:llä. Sen jälkeen molemmat hidastuivat ollen nyt lähes -2SD:llä. Hän on sairastanut astmaa 3v lähtien ja käyttänyt mm kortisoni inhalaattoreita.
 
vierailija
Tämä menee nyt väärälle sivulle, mutta sattuisiko joku alan ihminen näkemään tämän, sillä huoleni on 16,5v pojan kasvu. Ad 13v hän kasvoi n. 0SD:llä/paino -1SD:llä. Sen jälkeen molemmat hidastuivat ollen nyt lähes -2SD:llä. Hän on sairastanut astmaa 3v lähtien ja käyttänyt mm kortisoni inhalaattoreita.
Kyllä on tiedetty et se pysäyttää pituuskasvun vaikka olis rasvaa iholla tms
 
Juu pojallani oli myös lapsena inhalaattori mutta silti pituutta kertyi 196 cm.
Onko kilpirauhasarvot kohdillaan?
Käsittääkseni otettiin kattavasti verikokeita , mutta en tiedä mitä. Lääkärissä kiinnitetään huomiota vain painoon, muttei pituuteen. Painoaan aina tulee/saa iän karttuessa, muttei pituutta. Luustokarttaa ei ole otettu, eikä katsottu edes fyysisen murrosiän kehitystä. Itse olen huolissani pituuskasvusta, koska jos se on loppumassa, mitäänhän ei ole sitten enää tehtävissä.
 

Yhteistyössä