Ilmaa emättimestä

höpöhöpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 13:56 vieras kirjoitti:
Harjoittele pohjan lihakset kuntoon niin ei pääse ilmaa B)
ei pidä täysin paikkaansa. mulla on lihakset tosi hyvässä kunnossa (treenaan ja en ole synnyttänyt alakautta) mutta tietyssä asennossa, jos mies vetää peniksensä välillä pois ja taas sisään useamman kerran peräkkäin, ilmaa pumppautuu ihan väkisin. :ashamed:
 
Vastaus
ei pidä täysin paikkaansa. mulla on lihakset tosi hyvässä kunnossa (treenaan ja en ole synnyttänyt alakautta) mutta tietyssä asennossa, jos mies vetää peniksensä välillä pois ja taas sisään useamman kerran peräkkäin, ilmaa pumppautuu ihan väkisin. :ashamed:
[/quote]


Sun pitää harjottaa myös syvät vatsalihakset ja alavatsan seutukin kuntoon ettei törise.

Miellyttävin tunnne on kun pimpp.a puristaa kokomatkalta eikä vain suulta/alusta.

Pelkkä lantiopohjanlihaksiston harjoittaminen on toki hyödyllistä mutta ei riitä.
 
höpöhöpö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2007 klo 16:11 Vastaus kirjoitti:
Sun pitää harjottaa myös syvät vatsalihakset ja alavatsan seutukin kuntoon ettei törise.

Miellyttävin tunnne on kun pimpp.a puristaa kokomatkalta eikä vain suulta/alusta.

Pelkkä lantiopohjanlihaksiston harjoittaminen on toki hyödyllistä mutta ei riitä.

Kuuleppas nyt "asiantuntija"..
Kyllä se puristaa ihan kokomatkalta eikä vain suulta. Syvät vatsalihakset ja alavatsa harjoittuu päivittäisellä jumpalla. Et silleen. Et kertonut mitään uutta. :kieh:
Ehkä mun miehellä on vaan liian iso vehje tai sitten mun pimppa
imasee liikaa ilmaa kun ukko ottaa kalunsa ulos. :LOL:
 
Niih


Kuuleppas nyt "asiantuntija"..
Kyllä se puristaa ihan kokomatkalta eikä vain suulta. Syvät vatsalihakset ja alavatsa harjoittuu päivittäisellä jumpalla. Et silleen. Et kertonut mitään uutta. :kieh:
Ehkä mun miehellä on vaan liian iso vehje tai sitten mun pimppa
imasee liikaa ilmaa kun ukko ottaa kalunsa ulos. :LOL:
[/quote]

Nii justiinsa! Joku ääliö täällä taas luulee tietävänsä jostain jotain. Mulla sama juttu, p.imppiin menee ilmaa, etenkin tietyissä asennoissa. Näin oli ennen lapsia ja niiden jälkeen. Yleensä p.illupieruja tulee, kun on isoaseinen mies.
Ja itteäni on tiukaksi kehuttu, ennen lapsia ja niiden jälkeen. Että vetäkee hölmöjä neuvoja jakelevat vehje päähänne.
Ap: lle: Näin se vaan on, eletään sen kanssa. Olen selittänyt miehelle, kun joskus on käynyt näin, että mistä on kyse. Eikä ole ihmetelleet tai puuttuneet, saati että olisi vaikuttanut tunnelmaan. Olehan huoleti. :)
 
höpöhöpö
Veikkaisin että silloin jos pieruja tulee ihan missä asennossa tahansa ja et pysty yhtään hallitsemaan niitä niin silloin sulla on auttamattomasti lörtsä pimppa. Siihen auttaa jumppa. MUTTA jos pieruja tulee vaan tietyissä asennoissa ja ukollasi sattuu olemaan iso vehje niin se on sitten voi voi. Siihen ei auta jumpat eikä kiristykset. Loogisella järjellä ilmaa pumppautuu pimpsaan tietyissä asennoissa ja varsinkin jos mies ottaa ulos ja laittaa taas sisään useamman kerran peräkkäin. Kokeilkaa vaikka jos ette usko. Kylläpä olin taas järkevä. :saint:
 

Yhteistyössä