ILLUSIA!!!

Tottakai, kato kaverille kans :D

Ei vaan, jotenkin tajusin heti kun astuin bussiin et jaaha, katsoin sitä varmaan niin pitkään että huomas, toivottavasti ei pelästynyt :laugh:

Mutta asiasta kukkaruukkuun, millanen ohjelma sulla maanantaina? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:

Ei vaan, jotenkin tajusin heti kun astuin bussiin et jaaha, katsoin sitä varmaan niin pitkään että huomas, toivottavasti ei pelästynyt :laugh:

Heh, se varmaan kotona ihmettelee mulle että oliks sillä parrassa jotain tai roikkuko räkää nenästä kun taas on saanut naiselta pitkän katseen. :D
Kerran nimittäin mun työkaveri oli sanojensa mukaan pitkään pällistellyt ja mies tietty kotona mulle asiasta kertoi. :D :D

Mulla on maanantaina neuvola, siinäpä varsinainen ohjelma, tosin päivä kuluu taas rattoisasti pojan kanssa kun mies on iltavuorossa..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Heh, se varmaan kotona ihmettelee mulle että oliks sillä parrassa jotain tai roikkuko räkää nenästä kun taas on saanut naiselta pitkän katseen. :D
Kerran nimittäin mun työkaveri oli sanojensa mukaan pitkään pällistellyt ja mies tietty kotona mulle asiasta kertoi. :D :D

Mulla on maanantaina neuvola, siinäpä varsinainen ohjelma, tosin päivä kuluu taas rattoisasti pojan kanssa kun mies on iltavuorossa..

Korjaus, se oli pitkä, kuuma katse :laugh:

Ette haluais pojan kanssa kahville mun kanssa? :snotty:

Korjaus, se oli pitkä, kuuma katse :laugh:

Ette haluais pojan kanssa kahville mun kanssa? :snotty:

Jaa no siitä se ei välttämäti mulle edes kertois, säästelee tietty itsellään ja miettii sua koko illan... :whistle: :p

No kyllä me voitais halutakin, mihis aikaan aattelit moista? :)

Niin siis, mulla vapaa( luojalle kiitos, joulusta saakka ollut töissä) mutta tulen sinne optikolle 10.15, sen jälkeen?

Täytyy muuttaa tota rytmiä viikonlopun aikana, ollaan tässä heräitly 10-11 maissa... :whistle: :saint:
Ei mut oikeestikin täytyy ja tuo aika sopis siis hyvin, neukka-aika on vasta 13.30 niin siinä ehtis hyvin ennen sitä ryystellä. :p

no niin, saat valita paikan, missä sun hyvä pojan kanssa olla kanssa, joskus 11-12 maissa? Pitäiskö meidän vaihtaa puhnumerot? :whistle:

No toi nyt onneksi menee missä vaan, mulle ei tule kahviloista mieleen kuin se Kukko siinä linjisaseman vieressä, siinä Linnallakaan kun ei taida varsinaista kahvilaa olla.. Eli meille on kyllä ihan sama. :D
Voitais vaihtaa juu, pistän sulle yytä tässä jossain vaiheessa, nyt tuli käsky pois koneelta: tuuksä jo, hidas kilpikonna?! Et silleen. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
no niin, saat valita paikan, missä sun hyvä pojan kanssa olla kanssa, joskus 11-12 maissa? Pitäiskö meidän vaihtaa puhnumerot? :whistle:

No toi nyt onneksi menee missä vaan, mulle ei tule kahviloista mieleen kuin se Kukko siinä linjisaseman vieressä, siinä Linnallakaan kun ei taida varsinaista kahvilaa olla.. Eli meille on kyllä ihan sama. :D
Voitais vaihtaa juu, pistän sulle yytä tässä jossain vaiheessa, nyt tuli käsky pois koneelta: tuuksä jo, hidas kilpikonna?! Et silleen. :xmas:

Laita juu hei yvllä, mä en muista mun omaa, laitan sulle sitten vaikka txt viestin kun olet se pannut, niin saat mun numeron :xmas:

Yhteistyössä