Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Miten lapsen hiukset voi olla liian kiharat?
Miksi lapsi ei saa olla luonnollinen, niin, ettei ole jotain liikaa tai liian vähän?
Siis ymmärrän, että hiuksia pitää leikatakin, mutta jos luonnonkihara, niin eikö se tee lapselle huonoa itsetuntoa tai jotain, jos oma äiti on sitä mieltä, että on liikaa kiharaa ja hassun näköinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Otitko kuvaa , savanna?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Soititko Savanna sinne lääkäriin?
Pupu on väkivaltainen, se on purru tänään kaikkia (ja muo tissiin |O ) ja toi 2v pitää huolta, et luukku on aina auki ja mä yritän sulkea sitä, koska pupun lempi puuhaa on nakertaa tapettia kolossa sohvan takana :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Soititko Savanna sinne lääkäriin?
Pupu on väkivaltainen, se on purru tänään kaikkia (ja muo tissiin |O ) ja toi 2v pitää huolta, et luukku on aina auki ja mä yritän sulkea sitä, koska pupun lempi puuhaa on nakertaa tapettia kolossa sohvan takana :headwall:
Oikeasti :| :| Oho,kyllä hän on joskus tommonen muttei aina,laita hänet mielummin takaisin häkkiin,voi että tätä pupua![]()
juu jos on näin sitten hän voi näin tehdäAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Soititko Savanna sinne lääkäriin?
Oikeasti :| :| Oho,kyllä hän on joskus tommonen muttei aina,laita hänet mielummin takaisin häkkiin,voi että tätä pupua![]()
Eiköhän se siitä, kun kotiutuu kunnolla ja lapset lakkaa roikottamasta sitä kokoajan, kunhan uutuudenviehätys häviää. Mkin purisin, jos en sais hetkenkään rauhaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ai pupu on löytänyt uuden kodin.. hieno juttu! =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:juu jos on näin sitten hän voi näin tehdäAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Soititko Savanna sinne lääkäriin?
Eiköhän se siitä, kun kotiutuu kunnolla ja lapset lakkaa roikottamasta sitä kokoajan, kunhan uutuudenviehätys häviää. Mkin purisin, jos en sais hetkenkään rauhaa :kieh::ashamed: mutta suositelen vielä että älä anna pusuja hänelle :x tai hän voi purraa :x hän on tommonen joka ei tykkä olla paljon syylissä,ja vielä hänelle pitäisi varma jo kynsiä leikata,osaatko sä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mä oon kyllä leikannu jänöltäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ai pupu on löytänyt uuden kodin.. hieno juttu! =) :heart:
juu kyllä=) pääasia että vielä hyvää koti =)
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:juu jos on näin sitten hän voi näin tehdäAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Soititko Savanna sinne lääkäriin?
Eiköhän se siitä, kun kotiutuu kunnolla ja lapset lakkaa roikottamasta sitä kokoajan, kunhan uutuudenviehätys häviää. Mkin purisin, jos en sais hetkenkään rauhaa :kieh::ashamed: mutta suositelen vielä että älä anna pusuja hänelle :x tai hän voi purraa :x hän on tommonen joka ei tykkä olla paljon syylissä,ja vielä hänelle pitäisi varma jo kynsiä leikata,osaatko sä? =)
Mä en ole muistaakseni pupulta koskaan leikannu, mutta koiralta kylä, eiköhän se suoni siellä kynnen siällä samalla tavallanäy.