Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitenkä opettelette vaipattomuuteen öisin?
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:JEE! =)
Meillä pimatsu taas oppi ensin yökuivaksi, ennenkuin päiväkuivaks.. Nyt taas potalla käynti on välillä HIEMAN vaikeaa hänen mielestä. :kieh: :kieh:
Pissas omaan säkkituoliinsa eilen... |O
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Minkä ikäisenä teidän lapset oppineet yövaipattomiksi (yökuiviksi)?
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Minkä ikäisenä teidän lapset oppineet yövaipattomiksi (yökuiviksi)?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Nyt mun pitäs vielä opettaa likka siihen että nukkuu koko yön omassa sängyssään, mutta siinä meinaa vaan jaksaminen loppua :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Nyt mun pitäs vielä opettaa likka siihen että nukkuu koko yön omassa sängyssään, mutta siinä meinaa vaan jaksaminen loppua :ashamed:
Toi on aika haasteellista... Varsinkin jos itsellä on hyvät unenlahjat eikä välittäis häiritä niitä kiikuttamalla lasta omaan sänkyyn.
Mies ei yhtään tykkää kun mä monesti vaan nostan peiton kulmaa ja likka kömpii kainaloon nukkumaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Meidän just 5 vee käyttää edelleen vaippaa joka on lähes joka aamu aivan täys. Muutaman hassun kerran ei ole ollut kun pienet pisut. Saa näkee millon sitä jaksais taas alottaa sen pyykkirumban... Useampi yritys takana mutta kun parhaillaan kolmesti yössä sai vaihtaa kuiviin niin ei sitä kauaa jaksa. Meillä likka yksinkertaisesti ei herää kun se pissahätä iskee ja toisinaan saattaa jopa nukkua läpimärässä sängyssä (sillon kun kokeiltiin olla vaipatta).
Alle 2 v molemmat, samaan aikaan tai hitusen aiemmin kuin päiväkuivaksi. Yökuivuushan on "normaaleille" lapsille oikeastaan helpompaa, nukkuessa ei pissata ja aamulla heti viivana vessaan. Yövahingot ovat olleet tosi harvinaisia.Alkuperäinen kirjoittaja erka:Minkä ikäisenä teidän lapset oppineet yövaipattomiksi (yökuiviksi)?