Illanistujais/pikkujouluongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Huomenna olis illanistujaiset/pikkujoulut isännän tuttujen kanssa. Alkoholia ei voida ottaa, koska lapsenlikka pitää sitten sunnuntaina heittää kotio eikä ko henkilön aikana oikein ole sopivaa olla humalassa.

Nyt on vaan sellanen juttu, et olisin halunnut nähdä Viikatteen keikan (kaks kertaa jääny jo väliin) ja siitä miehellekin mainitsin. Mut hän ei halua lähteä sinne selvinpäin ja yksin ei minua laske (tai yhden kaverin kanssa). Luottamuspula...ja ihan syystäkin...

Toi illanvietto ei mua hirveesti nappaa kun nää on suunnittellu et loppuillasta pelaisivat pokeria yms... ja mie oon siellä ainoa naispuolinen. Mut toisaalta kun nyt saadaan lapsenlikka nii kyl lähden mukaan.

Toisaalta mie voisin yrittää järjestää toisenlaisen hoitajan, ettei tarvis sunnuntaina lähteä ajelemaan ja vois muutaman naukun ottaa ja käydä kattomassa se keikka...viimeinkin.

Järjestä toisenlainen hoitaja, että pääsette keikalle. Mä tosin en lähtis ihan heti Viikatteen keikalle miehen kanssa, olen kyllä kerran ollut ja se riitti :D mut jos sä tykkäät niin go ahead! Niin ja opettele ihmeessä pelaamaan pokeria, se on kivaa!

Yhteistyössä