Illan ratoksi: Muuttuuko palstailija kun nikki muuttuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja solasola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

solasola

Jäsen
14.05.2010
330
1
16
Kaupunki.
Täällä aina välillä jotkut heittää, että erilainen nikki = erilainen palstailija. Mietin vaan, että muuttaako väki nikkiään oman olon muuttumisen myötä, vai muuttuuko olemus nikin myötä. Esim. jos on vattumainen nikki, niin sitten on piikikäs jne.

Olettekos huomanneet itsessänne tai palstailijoissa?

Mullakin on muuten vanha nikki, olin tuossa pitkään harmaanakin... Itse olen ihan erilainen nyt, mutta johtuu omasta kasvusta, ei nikistä :D

:xmas: :xmas:

No ei muutu hernis on vaihtanu nikkiä vuosien mittaan useammin kuin paitaansa ja aina vaan sama tunnistettava kirjoittaja ;) sama sirkkiksellä ja Åbolla sekä monilla muilla :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja solasola:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Ei muutu, vaan suhtautuminen siihen palstailijaan muuttuu.

Suhtaudutaanko suhun eri tavalla nyt? Osaatko sanoa miten eri tavalla?

Kaikki ei tunnista mua, joten joku saattaa olla ystävällisempi, kuin muuten olisi. Kun olin Rukoilijasirkka, moni luuli mua nikin perusteella tosi kiltiksi ja vanhemmaksi naiseksi. Vaikka rukoilijasirkat ei oikeasti ole mitään söpöjä hyönteisiä.

vaihdoin nikkiä joku aika sitten...ei kyllä kukaan ole väittänyt mun muuttuneen, ne jotka tuli mun kanssa toimeen vanhan nikin aikaan, tulee vieläkin, ja ne taas joiden mielestä olin jeesusteleva v-ttunaama aiemmin ovat edelleenkin sitä mieltä

Synnytyksen jälkeen aivotoiminta oli totaalisen jumissa kun kilpparit heitteli, joten olin IhanPihallaSone, aivotoiminnan palatessa olin taas Sone. Olen potenut huonoa omatuntoa kauan eräästä asiasta, vuosia, mikä selvisi vasta lähiaikoina, siitä tulee Sone Sinful. Nikki on muuttunut kun olen itse jostain syystä muuttunut. Uskon että nikillä on merkitystä siihen miten muut suhtautuu.

Mullahan on tässä nikinvaihtoprosessi päällä ja raahaan vanhaa nikkiä hetken mukana, että vaihdon huomaavat ne joita sattuu kiinnostamaan. Vaihdan, koska aiempi nikki ei oikein vastaa mielikuvaa itsestäni eikä tunnu niin omalta. Mielipiteet tuskin muuttuu, tai jos muuttuu niin ei se nyt nimestä kiinni ole :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
vaihdoin nikkiä joku aika sitten...ei kyllä kukaan ole väittänyt mun muuttuneen, ne jotka tuli mun kanssa toimeen vanhan nikin aikaan, tulee vieläkin, ja ne taas joiden mielestä olin jeesusteleva v-ttunaama aiemmin ovat edelleenkin sitä mieltä

Onko joku sitä mieltä? :o
Sä olit ennen joku Annamari tms?

Kaikki ei tunnista mua, joten joku saattaa olla ystävällisempi, kuin muuten olisi. Kun olin Rukoilijasirkka, moni luuli mua nikin perusteella tosi kiltiksi ja vanhemmaksi naiseksi. Vaikka rukoilijasirkat ei oikeasti ole mitään söpöjä hyönteisiä.

Millasia ne sit on? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
En ole muuttunut nikkien mukaan, mut muilla nikeillä ei perskyrpänen ole surissut niin ahkerasti perässä :whistle: muuten en ole huomannut eroa suhtautumisessa.

Jaa, siis tällä nikillä sulla on joku perskärpänen, mutta muilla nikeillä ei ole ollut? Mikset vaihda? Jos se on joku Potter-vihaaja?

Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina ei kirj.:

Millasia ne sit on? :)

Ne on semmosia, että ison kokoinen rukoilijasirkka voi vaikka syödä linnun. Ne näyttää rukoilevilta, se nimi tulee siitä. Oikeesti ne vaan vaanii ja venttaa, että saalis tulee. Ja paritellessa se naaras syö sen koiraan tai irroittaa ainakin sen pään.

En ole muuttunut nikkien mukaan, mut muilla nikeillä ei perskyrpänen ole surissut niin ahkerasti perässä :whistle: muuten en ole huomannut eroa suhtautumisessa.

Jaa, siis tällä nikillä sulla on joku perskärpänen, mutta muilla nikeillä ei ole ollut? Mikset vaihda? Jos se on joku Potter-vihaaja?

Mä olen niin kaavoihin kangistunut et palasin tähän takasin. Eipä yks surisija niin paljon vaikuta et ottaisin nikin joka ei tunnu omalta. Kiukutelkoon ihan rauhassa

Nitistä ne :)

fly.gif

Entäs nää nikit, joiden joku teko tai juttu on sellainen, ettei tulekaan enää pelkkää positiivista palautetta vaan jopa ryöpytystä ja nää sitte vaivihkaa vaihtaa nikin jottei tunnistettaisi samaksi? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Monet väittää mun muuttuneen, mutta ei se nikinvaihdoksesta johdu. Tiedä sitten mistä.

Sulla se johtuu ehkä siitä, että olit ensinnäkin pitkään pois (siis omalla nikilläsi pois) ja toisekseen oli se draama toisesta nikistä... Sai sut hiukan ehkä - en sano nöyrtymään - hidastamaan.

Yhteistyössä