Illan itkenyt, ihan sairasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahamieli :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahamieli :(

Vieras
Miten menneet voikaan kummitella päässä :( Vaikka on uusi suhde ja kaikki paska pitäisi olla takana, vai onko

Ex-mies petti, kun odotin vauvaa. Annoin anteeksi. Annoin anteeksi toisenkin kerran (vaikka se vaati aikaa ja oli vaikeaa) , mutta kolmas kerta oli jo liikaa. Näin luulin.. eron jälkeen miehen ystävä kertoi humalassa, miten ex oli pettänyt useammankin kerran. kertoi jopa, kenen kanssa. Yksi oli ystäväni. No, tunteet olivat jo kuolleet. Ex-mies jatkaa samaa peliä uuden vaimonsa kanssa.. tiikeri raidoistaan pääse.

Vuosi eron jälkeen tapasin uuden miehen. Hän kertoi avoimesti, että petti ex-vaimoa, mutta se kuului vain ex-suhteeseen. Arveli sen olevan jotain itsetunnon tukemista, kun sai salarakkaan.

Nyt kun olemme olleet muutaman vuoden yhdessä, odotan lasta.
Eilen miehelle tuli viesti, sanoin että voin hakea hänen kännykän.. mutta mies halusi sen itse hakea lipaston päältä. Tuli heti tunne, että joku nainen laittoi viestiä.
Hemmetti, ei minulla ole lupaa tutkia hänen kännyä, mutta sen tein. Hän poistaa kaikki viestit joita lähettää tai saa "ei viestejä".

Ilta meni itkiessä, onneksi mies on töissä, eikä näe kurjaa oloa.
Tuntuu, etten hänelle voi sanoa suoraan, mitä ajattelen/epäilen.
Jos epäilyni onkin vain raskauden ja ison mahan tuomaa epävarmuutta, olisi väärin sanoa miehelle asiasta. Ison mahan kanssa olo ei niin kovin hehkeä ja jos vain siksi kuvittelen hänellä olevan jotain peliä selkäni takana.

en katsoisi tuollaista peliä.luottamus kaiken a ja o.pärjäät lapsesi kanssa yksin.jättäisin tollasen sian! parempi ilman miestä kun luottamuspulaa olevan miehen kanssa!!Tietenkin sua itkettää, ei todellakaan ole sairasta! Voimahaleja!Missäpäin asut ? Hkaeudu esim ensikotiin tulevan vauvasi kanssa.soitat sosiaalitoimistoon ja lähdet!

No mutta eihän sinulla ole oikein muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa asia avoimesti puheeksi miehesi kanssa. Älä syyttele, vaan kerro tunteesi. Kyllä hän ymmärtää, jos tietää miten exäsi kanssa kävi raskaana ollessasi...Voimia!

Oikeastaan ei olisi mitään yllättävää siinä, että tämäkin ukko pettäisi sinua. Miksi ihmeessä olet ottanut miehen, jonka olet jo etukäteen tiennyt pettäjäluonteeksi??? Jos kerran pystyy pettämään, pystyy kyllä toisenkin kerran. Se on se ihmisen moraali, katsos!

vähän kummallista jos tavalliset ja kaikki viestit pitää poistaa,kyllä ittekin epäilisin.kysy suoraan ja sano että et haluu samaa paska-kohtelua kun edellisessä suhteessa...

Täytyy huomenna jutella. On vaan vaikeaa tuoda esille omaa epävarmuutta.
Ja ex joka petti, oli itse sairaaloisen mustasukkainen, vaikka en antanut aihetta mustasukkaisuuteen. En uskaltanut tervehtiä edes entisiä luokkakavereita.
Tiedän miten ikävältä tuntuu, jos toinen turhaan epäilee pettämistä.
Toisaalta, uskon hänen ymmärtävän.
Mutta, tunnustako hän, jos jotain vipinää on? Tuskinpa, kun vauvakin tulossa.
Joten auttaako keskustelu.

Minäkin ehdottaisin että avautuisit aiheesta miehellesi, jos hän ei ymmärrä sinua niin sitten hän ei ole oikea ihminen elämääsi. Kyllä se iso maha siitä muuttuu iloksi kun saat pienen terveen kauniin lapsen maailmaan pyöräytettyä, toivon voimia sinulle kovasti !

Sais tämän pahanmielen pois.. huomenna neuvola aamusta. Kivaa mennä silmät punaisena ja turvoksissa. En kestä, jos kaikki sama paska taas toistuu. Rakastan miestäni.
Itse uskon, että kerran pettäjä ei aina ole pettäjä. Mutta on niitäkin, jotka pettää aina.

Luota vaistoosi! Olet joutunut jo aiemmin petetyksi, joten vaistosi tuskin pettää vaikka oletkin raskaana... Itse teet kuitenkin päätöksen haluatko jatkaa siitä huolimatta nykyisessä suhteessa. Luulisin, että minä en pystyisi vaan yrittäisin jotenkin järjestää asiat toisin.

Nyt teet niin, että otat asian puheeksi miehen kanssa. Kieltää kuitenkin kaiken, siitä huolimatta puhut asiasta.
Sen jälkeen jatkatte liittoa..ainakin niin kauan, että lapsi on sen verran iso, että jaksat huolehtia hänestä yksinkin.
Ennen sitä ota kaikki apu miehestä minkä irti saat.
Samalla otat itsellesi TILIN, juuri näin, pankkitilin, josta ET KERRO MIEHELLE sanaakaan ikinä.
Säästät pukkuhiljaa sille tilille, vaikka vain 20 euron kuukausi vauhdilla, ihan sama kunhan säästät.
Säästä niin kauan kuin haluat tai jaksat siihen saakka kunnes kykenet eroamaan.
Lapsi voi olla silloin vaikka jo viisi vuotta, ihan sama, tiedät sisimmässäsi, että voit lähteä milloin haluat, mutta sitä ennen ota miehestä kaikki hyöty irti.
Pidä miestä vaikkaihan vaan lastenvahtina, että pääset jumppaamaan ja zumpaamaan ja kavereitten kans lenkille.
Tarvitset nyt omaa aikaa ja sitä saat helpoiten pitämällä miestä lastenvahtina sillointällöin.
Kun aika on kypsä, nakkaat miehen pihalle, haet eroa jne. Voit valmistautua kaikessa rauhassa, tai kaiken varalta.
Näin jouduin itse tekemään, tein kaksi lastakin, koska halusin sisaruksen ekalle lapselle, jota odottaessani ex mieheni meni tekemään anteeksiantamattoman teon.
Oli kyllä vähän ihmeissään, kun sitten halusin erota. Piti minua psykopaattina, vaikka itse teoillaan osoitti haluavansa erota jo vuosia aiemmin.

Yhteistyössä