Illan istujaisiin mitä iltapalaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeea"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeea"

Vieras
Kertokaahan mulle mitä tekisin illan istujaisiin tänään?Muutama tuttava pariskunta tulossa meille ja ajattelin laittaa tarjolle jotain pientä purtavaa ja iltapalaa.Pizza on musta aika plääh vai onko?Voikkareita vai mitä sitä tekisi..vieraat tuo mukanaan esim suolakeksejä,sipsiä ja muuta tälläistä mutta minä lupasin tehdä jotain iltapalaa.

Tee joku kiva suolainen piirakka, esim. tomaattia, mozzarella ja tuoretta basilikaa ja sit vaikka minimuffinivuokaan jotain suolaisia muffineja, jossain näin reseptin sellasille juusto-ruohosipuliminimuffineille, näytti ja kuulosti hyvältä. Sit pizzaa vois mun mielestä olla, teet vaikka sellasia minipizzoja eri täytteillä ja sit tekisin jonkun hyvän salaatin, vaikka kanasalaatin tai fetasalaatin.

Patonkia ja juustoja, kanasalaattia (sisko teki hyvää tyttöjen iltaan ja siin oli mozzarellajuustoa, kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä, salaattia ja kanaa jota oli pyöritelty texmex-maustepussissa ja paistettu uunissa )

Kokeile lämppäreitä vähän eri tavalla.
Mä esim tykkään tehdä näin: Paahtoleivälle laitetaan tuorejuustoa ( mikä maku nyt sattuu miellyttämään itse käytän yrttiä tai valkosipulia ) suolakurkun viipaleita,itse paistettu jauhelihapihvi ja reilusti juustoa.
Toinen hyvä on että paahtoleivälle myöskin tuorejuustoa,katkarapuja ananas rengas ja reilusti juustoa.

Yhteistyössä