***ILLaN IDOLS PiNo!! TErVeTuLoA****

  • Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vii:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Vii Olenkos mä sellaista väittänyt ? Mä sentään uskallan tuoda mielipiteeni julki mustana :snotty: Ja minkäs mä sille voin, että Kalle muistuttaa Alffia =) ? Kyllä siinä on leikkimielisesti yhdennäköisyyttä :hug: ja ei se oikeasti osannut laulaa tuota Ozzy Osbournen - Dreamer kappaletta :|
Ilkeys ei vaadi uskallusta...
No ihan kuinka vain.... vaatii tai ei niin olen edelleen sitä mieltä, että hän ei osaa laulaa tai esiintyä ja that´s it ja sanoin sen suoraan kiertelemättä.
 
HelloShitty
yritin ettiä mutta en oikein löytäny semmosta kommenttia missä sen ulkonäköö olisi haukuttu..ehkä meni vaan multa ohi. eiköhän sen laulaminen on se suurin ongelma kuitenkin. ja se alffi-kuva oli vitsi..luulisin. =) eiks se muka ollu hauska? :whistle:
 
HelloShitty
ja semmosta vielä että sillon kun Jääskeläinen voitti niin toi Kalle olisi ollu parhaimpien joukossa mutta nyt pitää ottaa huomioon että moni parempi on joutunu lähteä vaikka olisi kuulunu olla mukana. se on väärin! |O
 
eiks niin
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
yritin ettiä mutta en oikein löytäny semmosta kommenttia missä sen ulkonäköö olisi haukuttu..ehkä meni vaan multa ohi. eiköhän sen laulaminen on se suurin ongelma kuitenkin. ja se alffi-kuva oli vitsi..luulisin. =) eiks se muka ollu hauska? :whistle:
Laittakaa haukkujat omia kuvianne, niin keksitään hauskat vertailukuvat :).
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ja semmosta vielä että sillon kun Jääskeläinen voitti niin toi Kalle olisi ollu parhaimpien joukossa mutta nyt pitää ottaa huomioon että moni parempi on joutunu lähteä vaikka olisi kuulunu olla mukana. se on väärin! |O
:kieh: :kieh: :kieh: todellaki
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja vii:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Vii Olenkos mä sellaista väittänyt ? Mä sentään uskallan tuoda mielipiteeni julki mustana :snotty: Ja minkäs mä sille voin, että Kalle muistuttaa Alffia =) ? Kyllä siinä on leikkimielisesti yhdennäköisyyttä :hug: ja ei se oikeasti osannut laulaa tuota Ozzy Osbournen - Dreamer kappaletta :|
Ilkeys ei vaadi uskallusta...
No ihan kuinka vain.... vaatii tai ei niin olen edelleen sitä mieltä, että hän ei osaa laulaa tai esiintyä ja that´s it ja sanoin sen suoraan kiertelemättä.
In your opinion, ja joku toinen voi olla toista mieltä, mielipiteensä voi osoittaa myös aloittamatta haukkumaketjuja tai menemällä henkilökohtaisuuksiin.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja eiks niin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
yritin ettiä mutta en oikein löytäny semmosta kommenttia missä sen ulkonäköö olisi haukuttu..ehkä meni vaan multa ohi. eiköhän sen laulaminen on se suurin ongelma kuitenkin. ja se alffi-kuva oli vitsi..luulisin. =) eiks se muka ollu hauska? :whistle:
Laittakaa haukkujat omia kuvianne, niin keksitään hauskat vertailukuvat :).
ettimällä löytää. ;)
 
Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Alkuperäinen kirjoittaja vii:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Vii Olenkos mä sellaista väittänyt ? Mä sentään uskallan tuoda mielipiteeni julki mustana :snotty: Ja minkäs mä sille voin, että Kalle muistuttaa Alffia =) ? Kyllä siinä on leikkimielisesti yhdennäköisyyttä :hug: ja ei se oikeasti osannut laulaa tuota Ozzy Osbournen - Dreamer kappaletta :|
Ilkeys ei vaadi uskallusta...
No ihan kuinka vain.... vaatii tai ei niin olen edelleen sitä mieltä, että hän ei osaa laulaa tai esiintyä ja that´s it ja sanoin sen suoraan kiertelemättä.
In your opinion, ja joku toinen voi olla toista mieltä, mielipiteensä voi osoittaa myös aloittamatta haukkumaketjuja tai menemällä henkilökohtaisuuksiin.

Väännä tätä juttua ihan yksin, mä en jaksa alkaa tähän :wave:
 
Kallefani
Vähän surettaa. Oli kuitenkin ainoa jonka musatyyli puri minuun. Ei iske koop ja anna. Petehän on ollu selvä voittaja jo alkueristä lähtien. En kyllä hirveesti ..diggaa.. hänenkään tyylistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:
pete sais pudota seuraavaksi.. ehdottomasti.. ärsyttää ku laulukilpailun voittaa nykyään vaan ulkonäöllä!
Täh? Pelkällä ulkonäöllä? No ei Peten tapauksessa ainakaan.
Mun mielestä kyllä. Ihmiset kuolaa miten se on hyvännäköinen. Se ei laula vaan huutaa suurimmaksi osaksi, riippuen tietysti biisistä. Sen näkee naamastakin, irvistelee paljon :x ja tää on mun mielipide, turha haastaa riitaa.
 
En jaksanut enää eilen tulla kommentoimaan, menin nukkumaan heti tulosten selvittyä. Mutta siis mahtava juttu, etä Kalle putosi. Nyt saa kuka tahansa noista kolmesta voitaa - mulle kelpaa kaikki :).

Kuule hymiötär, jos Idols voitettais pelkällä ulkonäöllä, Koop olis jo voittaja :p, mutta koska muutakin tarvitaan, Pete on vahvasti mukana kisassa vielä. Ja Anna myös.

Mitä muuten luulette, kuka lähtee seuraavaksi?
 

Yhteistyössä