***ILLaN IDOLS PiNo!! TErVeTuLoA****

• Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: en vaihtanutkaan kanavaa vaan kuolen nauruun..siis kuka tota äänestää.. :LOL: ei hitto tuo on ihan kahee..nyt jos vielä jatkaa niin jumankauta on ihme..ketkä hullut tuota äänestää
varsinkin kun teinien saldot menny umpeen pikkujoulu-ketjuviestien takia. :D
ja äitit huutaa hoosiannaa :LOL:
ja äänestää Johania BB:ssä. :D

vieras
Typerää haukkumista, pistäkääs omat turpanne tänne, niin saadaan haukkua...
Kalle on ihan sympaattinen, ei nyt maailman paras laulaja tai komein kundikaan, mutta pokkaa tuntuu olevan ja ihan hyviäkin vetoja on tullut, niin kuin se Eppujen En saa mielestä sinua.

Turkilmas
Siis mun mielestä Kalle ei oo mikään erityisen hyvä laulaja. Ja tasoltaan tosiaan ihan jotain muuta kuin nuo muut. Ja mun mielestäni jokaisella on oikeus kommentoida jos ei tykkää hänen musiikillisesta ulosannistaan.

Mutta tuo puhdas haukkuminen ja ilkeily ja ulkonäön rankka arvostelu....ei ymmärrä. Ja jälleen kerran mietin että täällä ihan oikeesti enemmistö kirjoittajista on kuitenkin äitejä ja muutama isäkin...

HelloShitty
eihän tässä nyt olla muuta ku kritisoinu sen laulamista. se alffi-kuva on semmonen ettei siihen voi olla nauramatta (ihan vaan alffin takia). :ashamed: missä tässä ketjussa on ollu törkeitä kommentteja sen ulkonäöstä? ja eikö lauluääntä saa kritisoida jos ei tykkää? :eek:

Nimra
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:
Eiks toi Kallen haukkuminen mene jo vähän yli. Mua alkaa säälittää poika parka.
Tuli mieleen, että onkohan haukkujat entisiä koulukiusaajia. :(
No tuskin tuo koulukiusaaminen tähän pinoon kuuluu, mutta eipä ole tullut kiusattua ketään koulussa, päinvastoin.

Mutta silti minä olen sitä mieltä, että ko. henkilö EI OSAA laulaa EIKÄ kuulu enää tässä vaiheessa kilpailua mukaan. EN OLE musiikkimaailman osaaja itse, mutta kuulo ja näkö on tallella ja voin sanoa rehellisesti käsi sydämellä, että jos tuo on Kallelle henki ja elämä ja haluaa sitä tehdä niin kyllä hänen pitäisi itsekin huomata, että kehitys puuttuu ja pitää ensin opetella laulamaan... Kyllä sen verran pitää itseä osata kuunnella, että tietää tuon äänen olevan vielä kehitystä vailla.

siis joka saatanan ohjelmasta pitää vetää vähintään yks tyyppi jota oikeen joukolla hakutaan! |O okei, jos ei tykkää niin ei tykkää, mutta omituista ettei aikuset ihmiset osaa sitä sanoa jollain vähän nätemmällä tavalla. tai oisivat sanomatta sitten.

Nimra
Vii Olenkos mä sellaista väittänyt ? Mä sentään uskallan tuoda mielipiteeni julki mustana :snotty: Ja minkäs mä sille voin, että Kalle muistuttaa Alffia =) ? Kyllä siinä on leikkimielisesti yhdennäköisyyttä :hug: ja ei se oikeasti osannut laulaa tuota Ozzy Osbournen - Dreamer kappaletta :|

vii
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
Vii Olenkos mä sellaista väittänyt ? Mä sentään uskallan tuoda mielipiteeni julki mustana :snotty: Ja minkäs mä sille voin, että Kalle muistuttaa Alffia =) ? Kyllä siinä on leikkimielisesti yhdennäköisyyttä :hug: ja ei se oikeasti osannut laulaa tuota Ozzy Osbournen - Dreamer kappaletta :|
Ilkeys ei vaadi uskallusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Siis mun mielestä Kalle ei oo mikään erityisen hyvä laulaja. Ja tasoltaan tosiaan ihan jotain muuta kuin nuo muut. Ja mun mielestäni jokaisella on oikeus kommentoida jos ei tykkää hänen musiikillisesta ulosannistaan.

Mutta tuo puhdas haukkuminen ja ilkeily ja ulkonäön rankka arvostelu....ei ymmärrä. Ja jälleen kerran mietin että täällä ihan oikeesti enemmistö kirjoittajista on kuitenkin äitejä ja muutama isäkin...
Just näin. :) :(

Yhteistyössä