minusta se ei kyllä ole huutamista nähnytkään..!Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:mua ärsyttää suunnattomasti tuo peten irvistely ja huutaminen :x
Se vaan vetelee täysillä!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:minusta se ei kyllä ole huutamista nähnytkään..!Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:mua ärsyttää suunnattomasti tuo peten irvistely ja huutaminen :x
hitto..mä vaihdan kanavaa..kertokaa sitten pystyittekö oksentamatta katsomaan.. :|Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tuleeks nyt Kalle..? pelottaa.. :|
Wanhalle täti-ihmiselle tuli suorastaan kuuma Peteä ja Sex On Firea katsellessa... :ashamed: :xmas: Kun se nuolaisi sitä mikkiständiä, auuuuuuuuuuuuuuu :saint: Ollapa Peten mikkiständi, hih :ashamed: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Upea toi Sex on fire
No ei kun Anna seuraavana!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:hitto..mä vaihdan kanavaa..kertokaa sitten pystyittekö oksentamatta katsomaan.. :|Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tuleeks nyt Kalle..? pelottaa.. :|
voi paska! *vaihtaa taas äkkiä kanavaa*Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ei kun Anna seuraavana!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:hitto..mä vaihdan kanavaa..kertokaa sitten pystyittekö oksentamatta katsomaan.. :|Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:tuleeks nyt Kalle..? pelottaa.. :|
ei oo tänä vuonna ollut kovin korkea taso Ruotsissa. Olen seurannut tv:stä joka pe ilta kisoja Ruotsin kanavalta. Mun suosikki siellä on vähän ujo poika Robin B.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ootan oiekin innolla mitä mieltä toi ruotsalainen on...meinaan et taso on yleensä aika paljon kovempi siellä kuin täällä. ja varsinkin nyt kun parhaat jo tippunu. :| no joo...oi vaan kiva kun kerrankin joku sanois rumasti...Simon Cowell suomeen! :attn: :heart: