Ai se unohti oikeasti, piti tulla varmistamaan. Eikös se unohtanu viime viikollakin?Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:koop on hyvä..mutta äskenkin unohti tossa sanan laulusta..että häiritsee kun on niin epävarma..mäkin kun kuuntelen niin koko ajan jännitän että mitä se seuraavaks mokaa
juu..ja unohti tossa alotusbiisissäkin..Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:Ai se unohti oikeasti, piti tulla varmistamaan. Eikös se unohtanu viime viikollakin?Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:koop on hyvä..mutta äskenkin unohti tossa sanan laulusta..että häiritsee kun on niin epävarma..mäkin kun kuuntelen niin koko ajan jännitän että mitä se seuraavaks mokaa
:heart: :heart: koop :heart: :heart: <--- muuta ei tarvii sanoaAlkuperäinen kirjoittaja tike:Ah, Koop ah voih :heart:
Samoilla linjoilla, jone jauhaa kakkaa tuollaAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::heart: :heart: koop :heart: :heart: <--- muuta ei tarvii sanoaAlkuperäinen kirjoittaja tike:Ah, Koop ah voih :heart:
jonelle=shut the f*** up :ashamed: mollais yhtä lailla sitten annaa...Alkuperäinen kirjoittaja tike:Samoilla linjoilla, jone jauhaa kakkaa tuollaAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::heart: :heart: koop :heart: :heart: <--- muuta ei tarvii sanoaAlkuperäinen kirjoittaja tike:Ah, Koop ah voih :heart:
Pete on seuraavana!Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
ai hitto..miks mä luulin et kalle..hyvä et sanoit..*vaihtaa äkkiä kanavan takasin*Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:ai hitto..miks mä luulin et kalle..hyvä et sanoit..*vaihtaa äkkiä kanavan takasin*Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
kääntää kanavaa pete= yäks ihqu teinibeibejen suosikki *vitsi ku mä oon perfecto* :ashamed: joo joku siinä karismassa vaan ritsaaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
ei toi munkaan suosikki oo.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:kääntää kanavaa pete= yäks ihqu teinibeibejen suosikki *vitsi ku mä oon perfecto* :ashamed: joo joku siinä karismassa vaan ritsaaAlkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin