***ILLaN IDOLS PiNo!! TErVeTuLoA****

  • Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti
SocialButterfly
koop on hyvä..mutta äskenkin unohti tossa sanan laulusta..että häiritsee kun on niin epävarma..mäkin kun kuuntelen niin koko ajan jännitän että mitä se seuraavaks mokaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
koop on hyvä..mutta äskenkin unohti tossa sanan laulusta..että häiritsee kun on niin epävarma..mäkin kun kuuntelen niin koko ajan jännitän että mitä se seuraavaks mokaa
Ai se unohti oikeasti, piti tulla varmistamaan. Eikös se unohtanu viime viikollakin?
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja KetjunTappaja:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
koop on hyvä..mutta äskenkin unohti tossa sanan laulusta..että häiritsee kun on niin epävarma..mäkin kun kuuntelen niin koko ajan jännitän että mitä se seuraavaks mokaa
Ai se unohti oikeasti, piti tulla varmistamaan. Eikös se unohtanu viime viikollakin?
juu..ja unohti tossa alotusbiisissäkin..
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin. :D
ai hitto..miks mä luulin et kalle..hyvä et sanoit..*vaihtaa äkkiä kanavan takasin* :D
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin. :D
kääntää kanavaa pete= yäks ihqu teinibeibejen suosikki *vitsi ku mä oon perfecto* :ashamed: joo joku siinä karismassa vaan ritsaa
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mä vaihdan hetkeks kanavaa..en kestä kuunnella kallea ..ja en varsinkaan 2 biisiä peräkkäin
sieltä tulee Pete seuraavaks. sit vasta Kalle. luulisin. :D
kääntää kanavaa pete= yäks ihqu teinibeibejen suosikki *vitsi ku mä oon perfecto* :ashamed: joo joku siinä karismassa vaan ritsaa
ei toi munkaan suosikki oo. :whistle:
 

Yhteistyössä