***ILLaN IDOLS PiNo!! TErVeTuLoA****

  • Viestiketjun aloittaja SocialButterfly
  • Ensimmäinen viesti
v
Mä toivon että se pas-kalle voittas koko kisan. Muilla, paremmilla laulajilla ois mahdollisuus tehdä omanlaisensa ura eikä sais koko iäkseen Idols-leimaa otsaansa:) Koop, Anna ja Pete on mun suosikkeja:)
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
alkoi ihan v*tuttaa kun ne näytti klipin viime viikosta. väärä ihminen putos. |O :headwall: Kalle ulos tai muuten..... |O
ihan väärä..todellakin..helkkariin NYT tuo honottaja kalle tuolta |O |O
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
alkoi ihan v*tuttaa kun ne näytti klipin viime viikosta. väärä ihminen putos. |O :headwall: Kalle ulos tai muuten..... |O
eiku anna ois saanu tippua..miks hemmetissä sitä hehkutetaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiin
korkeelle vaikka se laulais niin persiilleen...a-k laulo paremmin viime kerralla ku anna.
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:
Täällä ollaan :wave:

Vaikka viime sunnuntain jälkeen miehelle totesin,
etten katso enää ainuttakaan jaksoa koska Ansu putosi :ashamed:
samoin..mutta kyllä mun nyt pitää katsoa..ja nauttia kun tuo uikuttaja lähtee kotiin tänään
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
alkoi ihan v*tuttaa kun ne näytti klipin viime viikosta. väärä ihminen putos. |O :headwall: Kalle ulos tai muuten..... |O
eiku anna ois saanu tippua..miks hemmetissä sitä hehkutetaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiin
korkeelle vaikka se laulais niin persiilleen...a-k laulo paremmin viime kerralla ku anna.
juu. emmä oikein tykkää tosta Annastakaan. :whistle:
 
Nimra
Mitä tuo KALLE TEKEE TUOLLA :headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O ??!? Siis ihan totta pilas jo ohjelman kiekasemalla ensimmäisenä :headwall: Annakin saisi mun puolesta lähteä... :x
 
HelloShitty
ootan oiekin innolla mitä mieltä toi ruotsalainen on...meinaan et taso on yleensä aika paljon kovempi siellä kuin täällä. :whistle: ja varsinkin nyt kun parhaat jo tippunu. :LOL: :eek: :| no joo...oi vaan kiva kun kerrankin joku sanois rumasti...Simon Cowell suomeen! :attn: :heart:
 

Yhteistyössä