C
csi
Vieras
et jaksaako ees siirtyä olkkariin jos on nähty... telkku lataa mulla tosi hitaasti... voisko joku kertoo millasesta jaksosta kyse..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja csi:et jaksaako ees siirtyä olkkariin jos on nähty... telkku lataa mulla tosi hitaasti... voisko joku kertoo millasesta jaksosta kyse..?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja csi:et jaksaako ees siirtyä olkkariin jos on nähty... telkku lataa mulla tosi hitaasti... voisko joku kertoo millasesta jaksosta kyse..?
No voi ihminen olla laiska!
<< meneppä sinä sitten suorittamaan sitä coopperia!Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja csi:et jaksaako ees siirtyä olkkariin jos on nähty... telkku lataa mulla tosi hitaasti... voisko joku kertoo millasesta jaksosta kyse..?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja csi:et jaksaako ees siirtyä olkkariin jos on nähty... telkku lataa mulla tosi hitaasti... voisko joku kertoo millasesta jaksosta kyse..?
aaa, kiitos, tämäopä valaisi. en olekaan sitten ennen nähnyt![]()
<< ompa hölmöä ja säälittävää hommaa tuomita ihminen laiskaksi noin hölmöstäkin asiastaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja csi:et jaksaako ees siirtyä olkkariin jos on nähty... telkku lataa mulla tosi hitaasti... voisko joku kertoo millasesta jaksosta kyse..?
KiitosMutta koska olet siis laiska niin tässä tietoa illan jaksosta: Raivon vallassa. Rakennustyömaalta löytynyt nuorukaisen ruumis käynnistää verisen vasaran etsinnän. Mukavaa CSI-iltaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanon vaan:<< ompa hölmöä ja säälittävää hommaa tuomita ihminen laiskaksi noin hölmöstäkin asiastaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja csi:et jaksaako ees siirtyä olkkariin jos on nähty... telkku lataa mulla tosi hitaasti... voisko joku kertoo millasesta jaksosta kyse..?
KiitosMutta koska olet siis laiska niin tässä tietoa illan jaksosta: Raivon vallassa. Rakennustyömaalta löytynyt nuorukaisen ruumis käynnistää verisen vasaran etsinnän. Mukavaa CSI-iltaa
![]()