illalistujais symisiä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heidi

Vieras
Meille on tulossa ystäviämme (n. 15 hlö) huomenna grillailemaan ja iltaa istumaan ja syömiset on veilä vähän hakusessa. Ajattelin tehdä tonnikala-makarooni salaattia ja ihan vihersalaattia ja sit grillimakkaraa. Mitäs muuta vois? Kun on noin iso vierasmäärä, niin hirvittää jos ruoka ei riitä... apuja kaivattaisiin määrien suhteen ja lisä ideoita syömisiin :)
Kiitos!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jotain pientä naposteltavaa, esim erilaisia dipattavia kasviksia (porkkanaa, kurkkua, paprikaa jne.) [/quote

oho..en näköjään osaa lukea, aiot tehdä vihersalaattia..sitten ei varmaan muita kasviksia tarvitsekaan :) kenties vielä perunasalaattia makkaran kaveriksi..

syövätkö kaikk iesim. sipulia? Itse en kertakaikkiaan SAATA syödä sipulia, ja siksi kaikki illanistujaiset ovat minulle kauhistus. Usein kun ihimset pilkkovat sipulit ym. valmiiksi salattiin, jota en sitten kertakaikkiaan saata syödä.
On kuitenkin tosi noloa nirsoilla ja olla syömättä, mutta muutakaan vaihtoehtoa ei ole (ellen halua oksentaa ruokapöytään...)

Kannattaa siis ottaa tuollaisen asiat huomioon, jos tietää/epäilee sipuli/valkosipuli kammosia tai muuten rajoittuneita olevan mukana.

Itse laittaisin ehkä jotain juustoja ja patonkia/suolakeksejä tai sitten ihan sipsejä tms. suolaista.
Aika vähältä tuntuu tuollaiselle määrälle kaksi salaattia ja makkarat, jos ilta venyy pitkäksi, niin on kiva myös napostella jotain.