ilkeilijöille

  • Viestiketjun aloittaja Laura-89
  • Ensimmäinen viesti
Laura-89
Mä en tajua tän palstan tappelu himoa. Eikö tää ole tarkoitettu nuorille äideille ja sitä varten että saa kysyä neuvoa muilta nuorilta äideiltä ja puhua lapsista. Miks nuitten vanhemmpien äitien pitää tulla tänne mollaamaan kuinka huonoja nuoret äidit on. :headwall: jos jotakin niin paljon ärsyttää nuoret äidit eikä osaa olla onnellisia niitten puolest, että ne saa lapsen niin ei mun mielestä niitten tarvi ees tulla tälle palstalle. Tässä lukee aivan selvästi ennenku astuu sisään et äidit alle 20v ja jos me ollaan teidän vanhempien äitien mielestä niin huonoja äitejä niin olkaa tulematta tänne kommentoimaan nuilla teidän säälittävillä ja loukkaavilla kommenteilla. En tarkota pahalla, mutta ei mulla ainakaan tuu mikään hyvä mieli ku luen teidän kommenteja. Ja jos te olette niin vanhoja ja hyviä äitejä pitäis kai teidän tajuta jättää tommonen lapsellinen haukkuminen pois.
Eli eiköhän olla kaikki sovussa ketkä täällä palstalla käy ja jos se ei jollekkin sovi niin olkoon tulematta tänne vai? :saint: :hug: :)
 
Tuosta olen samaa mieltä!

Jokaisen äidin (vanhan tai nuoren) pitäisi tietää, että juuri lapsen saaneet äidit / odottavat äidit ovat hormoonihyrräysten vuoksin muutenkin hirmu herkässä mielentilassa ja luokkaantuvat näin ollen paljon helpommin ja paljon pienemmistä asioista kuin normaalisti, eikä oloa siis yhtään paranna muiden ilkeät kommentit (nuorten)äitien huonoudesta tms.

Ei ole mukavaa lukea mollaavia kommentteja ja tekstejä, kun on muutenkin jo herkimmillään. Minäkin usein tulin tälle palstalle hakemaan tukea ja tietoa, mutta sainkin usein vain pettymyksia ja pahan mielen. Enää en ole viitsinyt edes paljon täällä käydä, kiitos ilkeilijöiden... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 22:15 Laura-89 kirjoitti:
niinpä mutta aina pitää muistaa se että jaksaa nostaa itsensä yli nuitten muitten huonoista kommenteista. :D
näinhän se on,toiset loukkaantuvat helpommin ja toiset ei välttämättä loukkaannu ollenkaan.
 


Olette tasan yhtä hyviä kuin muutkin. Jokainen äiti on se paras mahdollinen omalle lapselleen.

Ei tämä ole helppoa vanhemmillekkaan äideille..ei jaksa näitä yövalvomisia niinkuin nuorena.
Nytkin jo nukuttaa niin että meinaa silmät päästä pudota ja pitäsi mennä puuron keittoon ja sitten lapsia unille laittamaan.. Eiköhän se tästä niinkuin muinakin iltoina.

jaksakaa vaan uskoa itseenne nuoret äipät. älkää välittäkö ilkeistä tädeistä ;)
 

Yhteistyössä