IL: Äitien lihavuus vaarantaa syntyvien lasten terveyden - MITEN SE NORMAALIPAINOSSA PYSYMINEN VOI OLLA NIIN VAIKEAA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herätys läskit mammat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
ÄLKÄÄ JUMALISTE IHMISET LISÄÄNTYKÖ JOS ETTE OLE ALLE 20-30-VUOTIAITA HETEROITA ONNELLISESSA AVIOLIITOSSA, ETTE POLTA, KÄYTÄ LAINKAAN ALKOHOLIA, OLETTE BMI 25 ALAPUOLELLA, MUTTA KUITENKIN BMI 20 YLÄPUOLELLA. PITÄÄ OLLA MYÖS KOULUTUS, HYVÄ SOSIAALIVERKOSTO JA VALMIUS IMETTÄÄ 3 VUOTTA KANTOLIINASSA VAUVAA KANTAEN, KESTOVAIPPOJA KÄYTTÄEN JA PERHEPEDISSÄ NUKKUEN :attn: :attn:

:laugh: :laugh: :laugh:

Mutta mites tuon perhepedin kanssa nyt sitten tehdään...täällähän oli se aloitus jossa luki että perhepeti on askel pedofiliaan tms....

Voi kiitos ja ihanaa - kerrankin tuli hyvä mieli tällaisesta aloituksesta! Nyt voi nauraen lähteä suihkuun ja sitten iltapalalle. Juuh ja ällös kukaan nyt vain hermostu, että herkkuja tämä ylipainoinen odottaja menisi suuhunsa tunkemaan. Mä himoitsen just nyt appelsiinejä! Jos mieskin innostuisi jotain vaakamambon tapaista ehdottelemaan, mun vastaus olisi: Kyllä rakas sopii, muttä mä syön ensin tän appelsiinin. Hyvää yötä :laugh:

Yhteistyössä