Ikinä en saa omaa tyttöä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ilvasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ilvasa

Uusi jäsen
08.04.2009
7
0
1
Ikinä en saa omaa tyttöä. On ihan kamala olo. Mieleen tulee kaikki ajatukset mitä tytön kanssa olisin voinut tehdä. Esim. koskaan en voi sanoa, että nyt me tytöt mennään saunaan tms. Sitten vielä ympäristön paine ihmiset säälivät, kun ei ole omaa tytärtä. Jos äiti on aikuisen pojan kanssa läheinen se on muiden mielestä pikemminkin säälittävää kuin ihailtavaa. Tytön kanssa voi tehdä kaikkea ja tyttö voi olla läheinen äidille, mutta jos poika on murrosikäisenä äidinpoika niin sitä nauretaan. Miten te muut, jotka ette saa omaa tytärtä, olette pärjänneet ja asian kokeneet.

Mä en ihan tähän ketjuun kuulu, kun neljäs meillä on tyttö, mutta kerron mietteitä kun vielä tyttöä odotin enkä tiennyt kumpi tulossa. Kolmatta odotin vielä ihan poikaa innoissani. Neljäs oltiin kuitenkin päätetty, että viimeinen lapsi tulossa (juu päätös on pettänyt). Mulle oli ihan sama onko vauva tyttö vai poika ja pikkulapsiaika on ihan sama kumpi on sukupuoli. Mutta odotin, että pääsen varttumaan tytöstä kasvavaa naista ja naista joka kenties odottaa mulla lastenlasta yms. Lastenlasten odotus kun riippuu omien poikien kohdalla paljon siitä millaiset miniät mulle löytävät, löytävätkö sielunsiskot vai vastarannankiiskit tai jotain siltä väliltä :/ Nyt mulla siis on tyttö ja taas raskaana, mutta nyt mulla on ihan sama kumpaa sukupuolta on, kun se yksi tyttö jo löytyy ja toivottavasti kasvaa tylleröstä naiseksikin asti.

Ahkeraliisa miten olet selvinnyt murheellisuutesi kanssa. Mitä keinoja sinulla on? Itse tunnen olevani umpikujassa suren vaan koko ajan. Viikon verran olen tiennyt että neljäskin lapsi on poika. Hirveä syyllisyyden tunne, kun toivoo toista sukupuolta. Olin niin varma, että neljäs olisi tyttö. Haluaisin taas pystyä nauttimaan elämästä ja tästä raskaudesta niinkuin ennen rakenneultraa. Huomenna soitan psykologille toivottavasti saan apua. Tämä ahdistus on kamalaa. Isommat lapset ovat murrosiässä ja heiltä on hankala salata itkuisuuttani. 3-vuotiaan kanssa pitäisi jaksaa olla.

:hug: halaus.. varmasti ahdistavaa!! :hug:
..teillä on vielä tuplasti tyttöjä, kun pojat kasvavat ja löytävät vaimot ja saavat lapsia.. tietty, eihän se omaa tyttöä korvaa, mutta jos antais toivon kipinää tulevaisuuteen! :hug:

Yhteistyössä