Ikimuistoisin provo palstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai nii!
Se tyyppi, joka kyseli, että voiko tehdä suolihuuhtelun pyöränpumpulla :D Nauroin niin sikana, että putosin sohvalta..

(en nyt ole ihan varma, että oliko täällä vai VauvaAV:lla.. ja on siitä aika kauan aikaakin...)

Muoks.: Kyllä Google tietää ;) Se oli AV:lla se keskustelu...
Voiko suolen huuhtelun tehdä polkupyörän pumpulla? - Keskustelut - Vauva.fi

Ai herranjestas, miä kuolen :laugh: :laugh: Hajosin ihan totaalisesti tuon sähkövatkain viestin kohdalla :D

Ai nii!
Se tyyppi, joka kyseli, että voiko tehdä suolihuuhtelun pyöränpumpulla :D Nauroin niin sikana, että putosin sohvalta..

(en nyt ole ihan varma, että oliko täällä vai VauvaAV:lla.. ja on siitä aika kauan aikaakin...)

Muoks.: Kyllä Google tietää ;) Se oli AV:lla se keskustelu...
Voiko suolen huuhtelun tehdä polkupyörän pumpulla? - Keskustelut - Vauva.fi

Voi ei... kaikkee sitä kuulee, nauran pelkästä ajatuksesta vedet silmissä...

Onhan noita monella tapaa hupaisia ketjuja ollut ja palstailijoita.
Hensku 80 ja sydney ovat jääneet mieleen. Samoin blume, aksu-81 ja olihan täällä joskus joku muukin, josta jäi vähän epäselväksi oliko keskitty hahmo vai ei.

Ja onhan meillä nytkin omat valehahmot ilonamme. Mutta netissä, jos ei ota tälläistä palstaa liian vakavasti, he ovat toisaalta vaan piristäviä ( toisaalta surullista, haikeaa,aprikoituttavaa miksi joku luo vedätyshahmon, tosin aina voi kysyä kuka vedättääkään, jos palsta on uskovinaan provoajaa)

Mutta jos valenikit vaan palstalla pysyvät, tunkeutumatta ihmisten irl-elämään, kai aika vaarattomia kuitenkin. ( jos ei varasta toisen kuvia, ja olemassaolevien ihmisten henkilöllisyyttä) ..

tämä vaarallisuus/ vaarattomuus ajatus heräsi kun kuuntelin valelääkäriuutisia. Montakohan valelääkäriä on tässä maassa??

no siis se kun tytsi oli muka menny sen naisen luo kylään ja impiyshän se oli muka sillä reissulla menny. mä en sit millään muista sen naisen nimee, mut se oli siis sellanen jlla oli laps ja asu ainaki jossain vaiheessa kommuunisssa siskonsa perheen kaa. ja teki myös treffei aksunki kaa. jonku pikkujulkun tytär se vissiin oli. ja siis eihän kukaan voi olla niin tyhm'ä et tollasen stoorin tytsin rakkauselämästä uskoo. se kasettimies oli ees jollain tapaa uskottavampi.

Kunnanvaltuutetun hoito, joka tuli pilaamaan tämän tyttären elämän

[QUOTE="nelli";25005028]no siis se kun tytsi oli muka menny sen naisen luo kylään ja impiyshän se oli muka sillä reissulla menny. mä en sit millään muista sen naisen nimee, mut se oli siis sellanen jlla oli laps ja asu ainaki jossain vaiheessa kommuunisssa siskonsa perheen kaa. ja teki myös treffei aksunki kaa. jonku pikkujulkun tytär se vissiin oli. ja siis eihän kukaan voi olla niin tyhm'ä et tollasen stoorin tytsin rakkauselämästä uskoo. se kasettimies oli ees jollain tapaa uskottavampi.[/QUOTE]

NinaTT

joo ninatt se oli. nyt mäki sen nimen muistan. joo, se oli musta kaikista paras provo. kun ajattelee mitä tytsi oli rakkausellmästään suunnitellut ja kirjoitekllut niin ihan huimaha toi juttu oli.ai kuin m nauroin, olin kuolA nauruun.

Se oli aika hurja, missä joku päätyi tuntemattoman (?) miehen mökille, pääsi tietty nettiin ja palstalle, mutta ei ollut puhelinta. Mies piti jotenkin vankina, oli juuri poissa, nainen odotti sitä kauhulla palaavaksi jne... Mitenköhän se edes päättyi. Tiivis jännitysnäytelmä oli.

Se yks yksinhuoltaja, joka oli lähdössä jenkkeihin putkimiehen vaimoksi oli ihan mahtava. Tarkkaan en tarinan käännöksiä muista, mutta passi oli ketjussa kova sana. Voi kun sen ketjun löytäisi...

[QUOTE="nelli";25005028]no siis se kun tytsi oli muka menny sen naisen luo kylään ja impiyshän se oli muka sillä reissulla menny. mä en sit millään muista sen naisen nimee, mut se oli siis sellanen jlla oli laps ja asu ainaki jossain vaiheessa kommuunisssa siskonsa perheen kaa. ja teki myös treffei aksunki kaa. jonku pikkujulkun tytär se vissiin oli. ja siis eihän kukaan voi olla niin tyhm'ä et tollasen stoorin tytsin rakkauselämästä uskoo. se kasettimies oli ees jollain tapaa uskottavampi.[/QUOTE]

Ai niin, nyt mä muistan! Ihan foliotakin käyttivät. :O

"Ja onhan meillä nytkin omat valehahmot ilonamme. Mutta netissä, jos ei ota tälläistä palstaa liian vakavasti, he ovat toisaalta vaan piristäviä ( toisaalta surullista, haikeaa,aprikoituttavaa miksi joku luo vedätyshahmon, tosin aina voi kysyä kuka vedättääkään, jos palsta on uskovinaan provoajaa)."

Ketä tarkoitat, Ultramariini? Olen aika uusi palstailija, ja pohdin että onkohan tuo Venakko Milanna ihan oikeasti olemassa

"Ja onhan meillä nytkin omat valehahmot ilonamme. Mutta netissä, jos ei ota tälläistä palstaa liian vakavasti, he ovat toisaalta vaan piristäviä ( toisaalta surullista, haikeaa,aprikoituttavaa miksi joku luo vedätyshahmon, tosin aina voi kysyä kuka vedättääkään, jos palsta on uskovinaan provoajaa)."

Ketä tarkoitat, Ultramariini? Olen aika uusi palstailija, ja pohdin että onkohan tuo Venakko Milanna ihan oikeasti olemassa

Valitettavasti on, olen nähnyt livenä pari kertaa...

"Valitettavasti on, olen nähnyt livenä pari kertaa..."

Ok, kiitos :) Monella tapaa näyttäisi, että hän tosiaan ON olemassa: on kuvia, talo, nimenkin joku tiesi. Mutta sittenkin, niin arkitodellisuudelle vieraalta vaikuttaa!

On kyllä ihan oikeasti olemassa. :) Todellisuus on joskus tarua ihmeellisempää.

Yhteistyössä