Ikimuistoisin provo palstalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Blume tietenkin. Mä muistan ihmetelleeni niitä kuvia heidän kodista, et mistä ne on oikeen löytänyt kämpän, joka on niin erikoinen (Epäsuomalaiset listat yms.). Mut joo, netistähän se löytyi. :D

Olen todella monta provoa tehnyt ja ikimuistoisin, yksi provo minkä tein tähän palstalle, niin sain kaikki ihan vitun hiileen ja sitä vuodatusta tuli kommentti tolkulla.

En muista sen ketjun nimee mutta se alko sillä että naiset ei osaa mitään eikä tajuu mitn, jossain vaiheessa oli pakko lopettaa ketju ja sanoa mikä on homman nimi

Tuli mieleen ketju jossa junttero nainen kyseli junttero miehelleen romantiikka vinkkejä. Mietti öljyykö itsensä ja makaa lattialla ja taustalla soisi Bryan Adams. Mieleen jäi se siksi, kun kaikki suosittelivat hepeniä niin tää junttero oli sitten leikannut t-paitaan tissin kohdalle reiät :laugh: Kuva ihan oli!

[QUOTE="vieras";25004420]Tuli mieleen ketju jossa junttero nainen kyseli junttero miehelleen romantiikka vinkkejä. Mietti öljyykö itsensä ja makaa lattialla ja taustalla soisi Bryan Adams. Mieleen jäi se siksi, kun kaikki suosittelivat hepeniä niin tää junttero oli sitten leikannut t-paitaan tissin kohdalle reiät :laugh: Kuva ihan oli![/QUOTE]Eikö siihen liittynyt myös valmiiksi jääkaappiin tehdyt voikkarit, jos sattuu nälkä yllättämään kesken viettelyn?

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
[QUOTE="vieras";25004420]Tuli mieleen ketju jossa junttero nainen kyseli junttero miehelleen romantiikka vinkkejä. Mietti öljyykö itsensä ja makaa lattialla ja taustalla soisi Bryan Adams. Mieleen jäi se siksi, kun kaikki suosittelivat hepeniä niin tää junttero oli sitten leikannut t-paitaan tissin kohdalle reiät :laugh: Kuva ihan oli![/QUOTE]
ai kauhee, tuo muuten ihan oikeasti on mun pihin junttero-miehen käsitys seksihepenistä. Se ihan oikeasti ehdotti, että voisi vaikka leikata vanhaan virttyneeseen paitaan reiät. Arvatkaa lämpeninkö..

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä