Minkäläisiä tuoteita sielä oikeasti on?Kun ne on niin halppoja,ä mietin vaan missä niitä tehdään ja onko paljon kemikaaleja?Kun kesällä piti sinne mennä ostoksille
mutta kuitenkin haluan ensiksi kysyä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Meillä on ikeasta kaappi ja jotain pienempiä sisustusjuttuja. Kemikaaleista en tiedä. Hinta-laatusuhde ok. Eli on niitä vahvempiakin kalusteita, mutta eipä tartte kipeeksi itteensä maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja voi hellanlettas:Kemikaaleja? KUOLEN NAURUUN!!
Ihan kun Ikea vois myydä jotain vaarallisia tuotteita!! Käytä nyt järkeäs hyvä ihminen, ihan samat säännöt koskee niin Ikeaa kuin muitakin kauppoja.
Huoh!
Alkuperäinen kirjoittaja sippis:Niin moni tuote valmistetaan nykyään Kiinassa tmv. maassa, että melkoisen moni suuryrityskin loppuisi, jo sen perusteella jättäisimme ostamatta.
Varmaan enemmän siksi että ne on persoonattomia massatuotteita monen mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:osaako joku sanoa ,miksi sitten ikea haukutaan yleensä?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Meillä on ikeasta kaappi ja jotain pienempiä sisustusjuttuja. Kemikaaleista en tiedä. Hinta-laatusuhde ok. Eli on niitä vahvempiakin kalusteita, mutta eipä tartte kipeeksi itteensä maksaa
kun me saadaan vanhasta asunnosta takaisin toi vakuus ja mies lupasi että ne on mun rahojaja tekis vaan mielen mennä ikeaan,kun se avataan täällä ja sielä on paljon ihania tuoteita ja aika edullisia,kyllä minullakin on jotain ikeasta,mutta mietin vaan että kannatako ostaa lisää,kun mä olen sellainen joka pelkää liika kemikaaleja,en ostaa mitään mitä on Kiinassa tehty :ashamed: enkä tiedä missä Ikeassa niitä juttuja tehdään :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Meillä on ikeasta kaappi ja jotain pienempiä sisustusjuttuja. Kemikaaleista en tiedä. Hinta-laatusuhde ok. Eli on niitä vahvempiakin kalusteita, mutta eipä tartte kipeeksi itteensä maksaa
kun me saadaan vanhasta asunnosta takaisin toi vakuus ja mies lupasi että ne on mun rahojaja tekis vaan mielen mennä ikeaan,kun se avataan täällä ja sielä on paljon ihania tuoteita ja aika edullisia,kyllä minullakin on jotain ikeasta,mutta mietin vaan että kannatako ostaa lisää,kun mä olen sellainen joka pelkää liika kemikaaleja,en ostaa mitään mitä on Kiinassa tehty :ashamed: enkä tiedä missä Ikeassa niitä juttuja tehdään :|
Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:
Eihän siinä mitään outoa ole, että velkoja lyhentäessä käyttää ns. ylimääräisen rahan kotinsa kaunistamiseen.
Siis tuleehan ne velat maksettua kuitenkin, vaikka ns. ylimääräisellä rahalla hieman hemmottelisi itseään.
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:
Eihän siinä mitään outoa ole, että velkoja lyhentäessä käyttää ns. ylimääräisen rahan kotinsa kaunistamiseen.
Siis tuleehan ne velat maksettua kuitenkin, vaikka ns. ylimääräisellä rahalla hieman hemmottelisi itseään.
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.
Mutta turha sitten taas valittaa niistä veloista ja rahan puutteesta, kun itse kuitenkin tilanteeseen on syyllinen.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.
Eikö siinä just olisi sitä järkeä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Mä olen varmaan joku kummajainen, kun koskaan en ole ikeassa käynyt, enkä näe tarvetta mennä sinne jatkossakaan. Tornio/ Haaparanta akselilla se lähin eikä tule niillä kulmilla liikuttua. Täältäkin kyllä järjestetään jopa linja-autoreissuja sinne ikeaan ja ilmeisesti ne kannattaa..
siis mä valitan,hohhoja,sorry vaan mutta en valitanut kerran vain oli sellainen tilanne että mua pakotettiin täällä menemään yksityiselle magnetti kuvaukseen ja mä sanoin ettei mulla heti ole yli 1000 e, ja mua haukuttiin heti en mä niitä säästän ,enkä halua,kun elämä on muutenkin lyhyt ja se että meillä on velkoja niin mitä sitten,kenellä ei niitä ole en mä halua vain niitä maksa koko ajan haluan jotain muutakin tehdä rahoilla ja joku kysyi mua täällä viimeksi veloista ja mä vastasin että meille onneks autetaan niiden kanssa ,(miehen isä =) ja vielä miks ostan kokoajan jotain uutta ,vain sen takia kun ostan osamaksulla jos yks maksan pois ostan heti toinen ja niitä on minulla vaikka kuinka paljonAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:
Eihän siinä mitään outoa ole, että velkoja lyhentäessä käyttää ns. ylimääräisen rahan kotinsa kaunistamiseen.
Siis tuleehan ne velat maksettua kuitenkin, vaikka ns. ylimääräisellä rahalla hieman hemmottelisi itseään.
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.
Mutta turha sitten taas valittaa niistä veloista ja rahan puutteesta, kun itse kuitenkin tilanteeseen on syyllinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Todennäköisesti kyllämutta mun mielestä elämä, jossa tehdään vain niitä taloudellisesti järkeviä ratkaisuja, ei ole elämää laisinkaan =) . Ja järkeväähän sekin on, että pitää omasta jaksamisestaan huolta. Kivan näköinen koti piristää, uusi hiusväri myös, puhumattakaan kylpyläviikonlopusta, eli ei ne sisustukseen tai itsensä satunnaiseen hemmotteluun menevät rahat hukkaan mene
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.
Eikö siinä just olisi sitä järkeä? =)
Todennäköisesti kyllämutta mun mielestä elämä, jossa tehdään vain niitä taloudellisesti järkeviä ratkaisuja, ei ole elämää laisinkaan =) . Ja järkeväähän sekin on, että pitää omasta jaksamisestaan huolta. Kivan näköinen koti piristää, uusi hiusväri myös, puhumattakaan kylpyläviikonlopusta, eli ei ne sisustukseen tai itsensä satunnaiseen hemmotteluun menevät rahat hukkaan mene
![]()