Ikeasta!!!

Meillä on ikeasta kaappi ja jotain pienempiä sisustusjuttuja. Kemikaaleista en tiedä. Hinta-laatusuhde ok. Eli on niitä vahvempiakin kalusteita, mutta eipä tartte kipeeksi itteensä maksaa
 
Kemikaaleja? KUOLEN NAURUUN!!
Ihan kun Ikea vois myydä jotain vaarallisia tuotteita!! Käytä nyt järkeäs hyvä ihminen, ihan samat säännöt koskee niin Ikeaa kuin muitakin kauppoja.

Huoh!
 
edullisesti siksi että ostavat järkyttäviä määriä kun liikkeitä on paljon ja tuotteita paljon. itse pidän keittiö saksista, ja mm.expedit hyllyt mun mieleen
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meillä on ikeasta kaappi ja jotain pienempiä sisustusjuttuja. Kemikaaleista en tiedä. Hinta-laatusuhde ok. Eli on niitä vahvempiakin kalusteita, mutta eipä tartte kipeeksi itteensä maksaa

kun me saadaan vanhasta asunnosta takaisin toi vakuus ja mies lupasi että ne on mun rahoja :D ja tekis vaan mielen mennä ikeaan,kun se avataan täällä ja sielä on paljon ihania tuoteita ja aika edullisia,kyllä minullakin on jotain ikeasta,mutta mietin vaan että kannatako ostaa lisää,kun mä olen sellainen joka pelkää liika kemikaaleja,en ostaa mitään mitä on Kiinassa tehty :ashamed: enkä tiedä missä Ikeassa niitä juttuja tehdään :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi hellanlettas:
Kemikaaleja? KUOLEN NAURUUN!!
Ihan kun Ikea vois myydä jotain vaarallisia tuotteita!! Käytä nyt järkeäs hyvä ihminen, ihan samat säännöt koskee niin Ikeaa kuin muitakin kauppoja.

Huoh!

miks ei :| esim. sotkassa oli joku vaarallinen tuoli :D ja kun me viimeks yritimme ostaa sohva Suomen soffasta myyijä sanoi heti että älkää ostakaa ulkomaalaisia sohvia kun niissä voi olla vaikka mitä :|
 
meillä on aika paljon ikean tuotteita käytössä ja joskus ollut enemmänkin. Kirjahyllyt oli mutta annoin ne vanhemmilleni kun kyllästyin avohyllyihin, hoitopöytä on sieltä, pinnasänky oli, verhoja ja tyynyjä on sieltä, keittiöjuttuja mm. ikean 365+ sarjan paistinpannu/wokkipannu on aivan yliveto! en tiiä nykyisestä mutta me saatiin kihlalahjaksi sellainen 2002 ja nyt alkoi vasta mennä sisusta pilalle. Oikeastaan muuta paistinpannua meillä ei oo ees ollu ikinä käytössä ja koneessa oon pessyt. Mattoja meillä on ja kylppärissä sellanen puinen taso.

19pv menossa ikeaan ja eteisen komeroa ajattelin ettiä jos löytyis sellanen minkä sais näppärästi linja-autossa tuotua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sippis:
Niin moni tuote valmistetaan nykyään Kiinassa tmv. maassa, että melkoisen moni suuryrityskin loppuisi, jo sen perusteella jättäisimme ostamatta.

näin on,mutta monet isot firmat valvotaan,esim tutta ,senkin tehdään kiinassa mutta kemikaalien suhten he ovat tarkoja,mutta esim. vaikka fisher price,siitä ei valvota ollenkaan ja sielä ihan mitä vaan voi olla :|
 
On sielläkin ne halvimmat huonekalut aika huonolaatuisia, vähän kalliimmat ihan hyviä ja käyttötavarat on todella hyviä hintaansa nähden.
Ihmisillä nyt on tapana haukkua kaikkea halpaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meillä on ikeasta kaappi ja jotain pienempiä sisustusjuttuja. Kemikaaleista en tiedä. Hinta-laatusuhde ok. Eli on niitä vahvempiakin kalusteita, mutta eipä tartte kipeeksi itteensä maksaa

kun me saadaan vanhasta asunnosta takaisin toi vakuus ja mies lupasi että ne on mun rahoja :D ja tekis vaan mielen mennä ikeaan,kun se avataan täällä ja sielä on paljon ihania tuoteita ja aika edullisia,kyllä minullakin on jotain ikeasta,mutta mietin vaan että kannatako ostaa lisää,kun mä olen sellainen joka pelkää liika kemikaaleja,en ostaa mitään mitä on Kiinassa tehty :ashamed: enkä tiedä missä Ikeassa niitä juttuja tehdään :|

Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meillä on ikeasta kaappi ja jotain pienempiä sisustusjuttuja. Kemikaaleista en tiedä. Hinta-laatusuhde ok. Eli on niitä vahvempiakin kalusteita, mutta eipä tartte kipeeksi itteensä maksaa

kun me saadaan vanhasta asunnosta takaisin toi vakuus ja mies lupasi että ne on mun rahoja :D ja tekis vaan mielen mennä ikeaan,kun se avataan täällä ja sielä on paljon ihania tuoteita ja aika edullisia,kyllä minullakin on jotain ikeasta,mutta mietin vaan että kannatako ostaa lisää,kun mä olen sellainen joka pelkää liika kemikaaleja,en ostaa mitään mitä on Kiinassa tehty :ashamed: enkä tiedä missä Ikeassa niitä juttuja tehdään :|

Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:

Eihän siinä mitään outoa ole, että velkoja lyhentäessä käyttää ns. ylimääräisen rahan kotinsa kaunistamiseen.
Siis tuleehan ne velat maksettua kuitenkin, vaikka ns. ylimääräisellä rahalla hieman hemmottelisi itseään.
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:

Eihän siinä mitään outoa ole, että velkoja lyhentäessä käyttää ns. ylimääräisen rahan kotinsa kaunistamiseen.
Siis tuleehan ne velat maksettua kuitenkin, vaikka ns. ylimääräisellä rahalla hieman hemmottelisi itseään.
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.

Mutta turha sitten taas valittaa niistä veloista ja rahan puutteesta, kun itse kuitenkin tilanteeseen on syyllinen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.


Eikö siinä just olisi sitä järkeä? =)
 
Mä olen varmaan joku kummajainen, kun koskaan en ole ikeassa käynyt, enkä näe tarvetta mennä sinne jatkossakaan. Tornio/ Haaparanta akselilla se lähin eikä tule niillä kulmilla liikuttua. Täältäkin kyllä järjestetään jopa linja-autoreissuja sinne ikeaan ja ilmeisesti ne kannattaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:

Eihän siinä mitään outoa ole, että velkoja lyhentäessä käyttää ns. ylimääräisen rahan kotinsa kaunistamiseen.
Siis tuleehan ne velat maksettua kuitenkin, vaikka ns. ylimääräisellä rahalla hieman hemmottelisi itseään.
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.

Mutta turha sitten taas valittaa niistä veloista ja rahan puutteesta, kun itse kuitenkin tilanteeseen on syyllinen.

Totta. Mutta turha valittaa mistään oikeastaan. Turha valittaa miehestä, itsepähän sen on valinnut. Turha valittaa lapsista, itsehän on ne hankkinut. Turha valittaa työn rankkuudesta, kun on ihan itse valinnut työpaikkansa. Jne.
Ihminen on itse syyllinen aika moneen valituksensa aiheeseen, mutta kyllä silti valittaa saa jos kokee siihen tarvetta. Joskus valitus helpottaa, siis se että saa ruinata täällä ja purkaa pahimman ketutuksen. Ei se siltikään sitä tarkoita, että tilanne olisi täysin toivoton ja kamala.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.


Eikö siinä just olisi sitä järkeä? =)

Todennäköisesti kyllä :D mutta mun mielestä elämä, jossa tehdään vain niitä taloudellisesti järkeviä ratkaisuja, ei ole elämää laisinkaan =) . Ja järkeväähän sekin on, että pitää omasta jaksamisestaan huolta. Kivan näköinen koti piristää, uusi hiusväri myös, puhumattakaan kylpyläviikonlopusta, eli ei ne sisustukseen tai itsensä satunnaiseen hemmotteluun menevät rahat hukkaan mene :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Mä olen varmaan joku kummajainen, kun koskaan en ole ikeassa käynyt, enkä näe tarvetta mennä sinne jatkossakaan. Tornio/ Haaparanta akselilla se lähin eikä tule niillä kulmilla liikuttua. Täältäkin kyllä järjestetään jopa linja-autoreissuja sinne ikeaan ja ilmeisesti ne kannattaa..

Et ole jäänyt mistään paitsi.
Mä en kotiini halua lastulevy huonekaluja. Ainoa on toi vessan kaappi mikä on ikeasta. Sen haluasin kun siinä oli kivan näköiset kukkalliset lasiovet. Saa nähdä kauan se kestää. Kynttilöitä ... olen ikeasta yleensä ostanut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli raha taas sileäksi vaan, kun sitä jostain tulee. Turha sitten todellakaan valittaa veloista ja siitä, kun rahaa ei ole. Mä en ymmärrä, että milloin sitä tuollaset rahan kuluttajat tajuaa ottaa järjen käteen :headwall:

Eihän siinä mitään outoa ole, että velkoja lyhentäessä käyttää ns. ylimääräisen rahan kotinsa kaunistamiseen.
Siis tuleehan ne velat maksettua kuitenkin, vaikka ns. ylimääräisellä rahalla hieman hemmottelisi itseään.
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.

Mutta turha sitten taas valittaa niistä veloista ja rahan puutteesta, kun itse kuitenkin tilanteeseen on syyllinen.
siis mä valitan,hohhoja,sorry vaan mutta en valitanut kerran vain oli sellainen tilanne että mua pakotettiin täällä menemään yksityiselle magnetti kuvaukseen ja mä sanoin ettei mulla heti ole yli 1000 e, ja mua haukuttiin heti en mä niitä säästän ,enkä halua,kun elämä on muutenkin lyhyt ja se että meillä on velkoja niin mitä sitten,kenellä ei niitä ole en mä halua vain niitä maksa koko ajan haluan jotain muutakin tehdä rahoilla ja joku kysyi mua täällä viimeksi veloista ja mä vastasin että meille onneks autetaan niiden kanssa ,(miehen isä =) ja vielä miks ostan kokoajan jotain uutta ,vain sen takia kun ostan osamaksulla jos yks maksan pois ostan heti toinen ja niitä on minulla vaikka kuinka paljon ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Todennäköisesti kyllä :D mutta mun mielestä elämä, jossa tehdään vain niitä taloudellisesti järkeviä ratkaisuja, ei ole elämää laisinkaan =) . Ja järkeväähän sekin on, että pitää omasta jaksamisestaan huolta. Kivan näköinen koti piristää, uusi hiusväri myös, puhumattakaan kylpyläviikonlopusta, eli ei ne sisustukseen tai itsensä satunnaiseen hemmotteluun menevät rahat hukkaan mene :)

Joo ymmärrän mitä tarkoitat =) Minä vaan sanoisin just, että järkevää olisi tehdä sitä ja tätä, mutta koska elämä on muutakin kuin sitä järkeä, voi tehdä toisinkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Mä olen samanlainen kuluttaja :snotty: , mutta en vaan näe mitään järkeä siinä, että kaikella ylimääräisellä (kuten vaikka useamman satkun huutismyynnillä ) lyhentäisin opintolainaa. Mielummin ostan jotain kivaa kotiin tai käyn kampaajalla vaikka =). Se piristää, ja sitä kautta koko perhe voittaa.


Eikö siinä just olisi sitä järkeä? =)

Todennäköisesti kyllä :D mutta mun mielestä elämä, jossa tehdään vain niitä taloudellisesti järkeviä ratkaisuja, ei ole elämää laisinkaan =) . Ja järkeväähän sekin on, että pitää omasta jaksamisestaan huolta. Kivan näköinen koti piristää, uusi hiusväri myös, puhumattakaan kylpyläviikonlopusta, eli ei ne sisustukseen tai itsensä satunnaiseen hemmotteluun menevät rahat hukkaan mene :)

Niin ja sitten se mielenterveydellinen puoli, kun niitä asioita miettii ja huolestuu onkin se yksi ja sama :whistle: (enkä nyt sua tarkoittanut ).
 

Yhteistyössä