Ikeaan keittiötä ostamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Xxxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"Xxxx"

Vieras
Se on nyt päätetty, uusi keittiö tulee ja sitä pitäis mennä hakemaan. Itse on tehty suunitelma niiden ohjelmalla, mutta neuvooko siellä vielä myyjä että onko kaikki vimstaakelit listalla?

Entä kokemuksia palvelusta, laadusta jne?

Erittäin tyytyväisiä ollaan. Myyjä neuvoo ja tarkistaa kyllä vielä kaiken, eli ei tarvitse ihan omin päin ostaa.

Itse muutimme suunnitelmaa matkan varrella, ja palautuksen ja vaihdot sujuivat todella nopeasti ja helposti. Eli suosittelen.
Laatu on ihan samaa, kun muissakin keittiöissä.

Minäkin olen tilannut Ikean keittiön ja kodinhoitohuoneen. Ja tuli tonnin lahjakortti kaupan päälle, kun kalusteet teki sen verran. :)
Paljon olen lukenut Ikeasta ja keittiöasentajat ovat kiitelleet, että keittiöt ovat Ikean laadukkainta kamaa. Mutta samoja mekanismeja ne käyttää kuin muutkin (samat saranat yms.) ja lastulevy on pari milliä paksumpaa kuin Suomessa.
Olisin kiinnostunut myös, jos jollain on kokemuksia, miten pinnat kestää.

Mä jo kirjoitin tänään vastaavaan ketjuun samasta aiheesta, mutta kommentoin nyt tännekin :). Ensinnäkin: ainakin Raision Ikeassa on jonotusnumero-systeemi. Ne myyjät kyllä auttaa suunnittelun tekemisessä, mutta saa varautua odottelemaan omaa vuoroaan jonkin aikaa. Mä asioin kolmen eri myyjän kanssa ja niistä yksi oli mukava. Eli ei mitään maailman parhaimpia asiakaspalvelijoita. Johtuu varmaan myös siitä, että tuota ohjelmaa PITÄISI osata yksin käyttää.

Meidän keittiö on nyt 1,5 vuotta vanha. Tasot ja hanat on muualta, mutta muuten keittiö kodinkoneineen on Ikealta. Viime viikolla tein suursiivousta ja jynssäsin kaappeja sisältä ja ulkoa. Ilokseni huomasin että ne ei oikeesti oo mennyt miksikään. Ihan ku just eilen oltais kaikki asennettu :). Mekanismit toimii, saranat toimii, laatikostot toimii, kodinkoneet toimii. Loistavaa! Meillä on yhtenä kaappina ns. apteekkarinkaappi ja siihen olin alkuun pettynyt kun siinä ei kaikki laatikot tule ulos kerrallaan kuten perinteisessä apteekkarissa. Nyt käytön myötä olen huomannut että se onkin just noin paljon näppärämpi. Alin ja ylin laatikko tulee ulos, kaks keskimmäistä on vedettävissä. Tosi näppärä käyttää.

Ikean keittiöissä todellakin on hintalaatu- suhde erinomainen. Olen erittäin tyytyväinen omaani, mielestäni tosi kauniiseen ja toimivaan, keittiöön :)

Hyvä juttu, kiitos vastauksista. Jonottamiseen olen yrittänyt varautua, mennään varmaan vasta lauantaina, joten saattaapi olla ruuhkaa... Kun on vielä ne tarjousviikotkin. Mut tosiaan voin etsiä sieltä sen myyjän vaatia katsoon sitä suunnitelmaa että sitte ois kaikki osat. Meiltä kun varta vasten täytyy matkaan lähteä, pari tuntia suuntaansa niin ei jaksa joka osaa erikseen hakemassa.

Niin siis sulla on se suunnitelma jo, vai? Voi jukra, arvaa mitä teidän oikeesti olis kantsinut tehdä? Tilata ja maksaa se keittiö ja se oltais kuskattu teille kotiin ihan naurettavan halvalla hinnalla.

No, nyt se on myöhäistä, mutta ihan varmaan saatte apua niiden osienkin etsimiseen. Mä en siitä valitettavasti tiedä kun tosiaan otettiin se kuljetus. Eikä siellä varmaan pahasti tarvi jonottaa, sitä suunnitelmaa tehdessä se jonotus on pitkä.

Yhteistyössä