ikävä tuli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
eilen kun tuli meidän isä on parempi kun teidän isä ohjelma niin siitä yksi mies jonka kanssa meillä on ollut salasuhde, tuli vanhat muistot mieleen ja tekisi mieli ottaa yhteyttä tähän mieheen. hänen kanssa oli hyvä olla ja hän oli hyvä kuuntelee ja.. ollaan viimeksi nähty vuosi sitten kun laitoin välit poikki. mitä mä teen.. miten saan kyseisen miehen pois mielestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo??:
No katoitko oikeen kunnolla sitä lasta siinä rinnalla?

juuri sen takia en haluais ottaa yhteyttä, vaikka kaikki alotukset on lähtenyt tämän miehen puolelta. ja otti koville kun lopetin meidän "suhteen"

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

juuri sen takia en haluais ottaa yhteyttä, vaikka kaikki alotukset on lähtenyt tämän miehen puolelta. ja otti koville kun lopetin meidän "suhteen"

No niin, olet siis edes joten kuten normaali ihminen. Ajattele lasta ja sitä, että sinä et mene lapsen elämää ikävään suuntaan muuttamaan.

itse ollut samaisessa tilassa, mutta sillon mies sanoi että ne eroo vaikka ei oltais tavattu tai että mä en häntä haluais enää sen jälkeen. mutta nyt ollaan yhdessä ja virallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No niin, olet siis edes joten kuten normaali ihminen. Ajattele lasta ja sitä, että sinä et mene lapsen elämää ikävään suuntaan muuttamaan.

se on kun näki ihmisen niin jalat lähti alta heti. mutta tämä tilanne!! hänen lasten äidistä tiedän paljon mitä kyseinen mies on kertonut, mutta lapsille en tahdo pahaa, yhden heistä tavannut ja ihana oli. vaikka ei sekään oikein ole että suhteessa ollaan vaan lasten takia. mutta oikeesti en ole paha ihminen vaikka tälläinen tapaus on käynyt ja en oikeesti halua kellekkään tälläistä.

Yhteistyössä