Ikävä on kova...

Matami-Mutkula

Aktiivinen jäsen
05.04.2006
8 866
0
36
Mies lähti maanantaina kokkolaan komennukselle.. huoh ja kauhee ikävä on jo nyt ja etenkii illat tuntuu kuluvan ihan matelemmalla sen jälkeen kun on saanu lapset nukkumaan.. mitenkähän mie kestän tätä 4 viikkoa...

Miten te muut joitten mies käy reissuamassa välillä jaksatte?

Mun mies ei ole kyllä neljää viikkoo ollu poissa mutta en minä varmaan kahenkaan viikon jälkeen ikävöis muutakun lapsen iltapesujen ja syöttöjen yhteydessä.... :whistle:
Minä vain ole ikinä oikein ikävänöinyt ketään, paitsi mun lasta.

:) meillä tuo isompi tyttö vielä oikein ehtii iltapäivisin isukkia... kuuluu vaan ulko-ovelta aina isiiiiiiiiiiiiiiii... kai mie oon sen verran "tunteellinen" ihminen että ikävöin aina ihan tosissaan.. ja etenkii kun tykkään että ollaan sillee lähekkäin iltasin.. istutaan sohvalla ja katotaan töllöö jne. kaipa tähänkii tottuu..

Meillä oli mies viime vuoden marraskuussa kuukauden Ruotsissa töissä ja nopeasti se aika meni.Muutenkin tekee paljon reissuhommia,voi olla että kun aamulla klo 6 lähtee töihin niin 2 viikon päästä tulee vasta kotiin.Tai,käy se hakemassa vaatteita kotona ja ilmottaa että taas mennään.Tähän on jo niin tottunut ettei oikein tunnu missään.Silloin tietysti jos poitsu on ollut oikein kiukkuinen sitä tulee sitten miehelle marmatettua puhelimessa miten helpolla se pääsee.Vaikka ajatella pitäis ettei noi reissuhommat varmaan kauhean kivoja ole sillekään.
Ja itseasiassa meillä menee paljon mukavammin kun ollaan pojan kanssa kaksin.Nukkumaan menot ym. hoituu käden käänteessä ilman vaikeuksia.Isi kun on kotona niin sitten riehutaan ja keikutaan tuonne 22-23 asti.

Toi on kyllä totta että lapset saa paremmin ehkä nukkumaan.. kun meillä tuo pienempi menee normisti nukkumaan 6 aikaan niin isi anto isomman keikkua hyvinkii jonnekkii kaheksaan asti vaikka mie aina laitan nukkumaan seiskalta että aamulla herää ajoissa.. onkii menny silleen pitkän aikaa nyt että ei oo suostunu nukkumaan päikkyjä kun aamulla nukuttas pitempään totta kai kun illalla menee myöhempään nukkumaan.. eilen oli oikee voitto saaha neiti päikyille ja vielä illalla ajoissa unille... äitin unikuripalautus menossa :D

Yhteistyössä