mulla on niin ikävä mun miestä etten saa unta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
:ashamed:

se on aloittanut taas hetkellisesti reissuhommat ja mulle tää on tosi kova pala :ashamed:
olen niin tottunut sen läsnäoloon, mä rakastan meidän yhteisiä iltahetkiä kun köllötetään sohvalla ja nukkuun mennessä käperryn sen kainaloon.
kaikki surut ja murheet unohtuu ja on niin turvallinen ja hyvä olo kun kuulee toisen tasaisen hengityksen ja tuntee kädet ympärillään.
mies lähti sunnuntaina ja tulee ehkä huomena mikäli saavat duunit siihen kuntoon ja mä RIUDUN täällä ikävästä :snotty:
olen mä osannut nauttia omasta ajastakin, maanantaina yks mun ystävä oli meillä iltateellä, eilen toinen ystävä katsomassa leffaa ja muina iltoina olen nauttinut olostani koira kainalossa tvtä katsellen kun olen lapsen saanut unten maille, mutta kokoajan takaraivossa jyystää se puhdas ikävä sen toisen läsnäoloa kohtaan.. melkein itken joka ilta kun puhutaan puhelimessa ja ne kilometrit meidän välillä oikein huutaa siinä vaiheessa..
mä oon ihan seko.. :ashamed: :snotty: :xmas:

Onko sulla joku pahakin läheisriippuvuus? Kannattaisi tarkistuttaa...
Muutama päivä on todella lyhyt aika ja tuo ei oo normaalia.
Tottakai voi ikävöidä muttei nyt sentän tuossa mittakaavassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pah:
Onko sulla joku pahakin läheisriippuvuus? Kannattaisi tarkistuttaa...
Muutama päivä on todella lyhyt aika ja tuo ei oo normaalia.
Tottakai voi ikävöidä muttei nyt sentän tuossa mittakaavassa.

Voi olla, että aloittaja on edelleen rakastunut mieheensä. Se ei todellakaan ole näissä keskusteluissa normaalia, mutta vaikea kuvitella, kuinka sitä voisi hoitaakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja semileski:
Vajaa viikko ei vielä oo paha, mun mies yleensä 2-3kk kerralla reissussa, ja vielä ulkomailla. Tsemppiä kuitenkin. :)

mä vihaan tollasta toisen tunteiden vähättelyä ja lapsellista paremmaks pistämistä. tsemppiä itelles.

No voi anteeksi, ajattelin, että jos helpottais kuulla että muillakin voi olla samnankaltainen tilanne. En tosiaan tarkoittanut mitään pahaa, mutta kai sulla sitten on noin paha olla että heti pitää kilahtaa..

childs-play-chucky-sneering.jpg

Vajaa viikko ei vielä oo paha, mun mies yleensä 2-3kk kerralla reissussa, ja vielä ulkomailla. Tsemppiä kuitenkin. :)

mä vihaan tollasta toisen tunteiden vähättelyä ja lapsellista paremmaks pistämistä. tsemppiä itelles.

No voi anteeksi, ajattelin, että jos helpottais kuulla että muillakin voi olla samnankaltainen tilanne. En tosiaan tarkoittanut mitään pahaa, mutta kai sulla sitten on noin paha olla että heti pitää kilahtaa..

no ei oo, ärsyttää vaan kun sanon viikon jälkeen et mulla on ikävä niin tosi moni vetää just tyyliin et sä et tiedä mistää mitää, MINUN mies se onkin pois 2 viikkoo ja minun mies 3 viikkoo..
anteeks oikeesti, tota vähättelyä vaan saanu kuulla niin paljon.. ku en mä sille mitään voi et on ikävä :ashamed:

no ei oo, ärsyttää vaan kun sanon viikon jälkeen et mulla on ikävä niin tosi moni vetää just tyyliin et sä et tiedä mistää mitää, MINUN mies se onkin pois 2 viikkoo ja minun mies 3 viikkoo..
anteeks oikeesti, tota vähättelyä vaan saanu kuulla niin paljon.. ku en mä sille mitään voi et on ikävä :ashamed:

Tietenkin on ikävä, mulla ikävä alkaa jo ihan ekasta päivästä kun mies lähtee ja pahenee vaan. Itselle on kanssa tosi tärkeitä meidän ennen nukahtamista-hetket, ja se kun tuntee olonsa turvalliseksi toisen sylissä. Päivät yleensä kuluu ihan hyvin kun on tekemistä, mutta kun tulee ilta ja meno rauhoittuu, niin välillä tuntuu kuin ikävään voisi pakahtua. Mutta kyllä se musta on parempi että ikävöi, vaikka sitten liikaakin, kuin se, ettei tuntuisi yhtään pahalta kun toinen on pitkäänkin poissa.

En todella tarkoittanut, että sä et tietäisi mistään mitään, ihan vilpittömästi halusin vaan "piristää" mutta olet oikeassa, tapa taisi olla vähän kömpelö. Koita nyt pärjäillä halipulasi kanssa huomiseen, mä taidan hakea ton oman ukkoni olkkarista sänkyyn hyrisemään mun kanssa. :)

Yhteistyössä