Ikävä olo :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Kurkku kipeä, yskä, lihaksia särkee, pää kipeä, niska kipeä, levoton olo mutta tosi uupunut... mutta ei kuumetta. Lämpö on siinä 37 asteen tuntumassa tai himpun päälle, eli täällä mä töissä kärsin, kun en kehtaa sairaslomaa ottaa. Toista päivää samanlainen olo.

Täällä kans yks jolla ikävä olo, kurkku niin kipee ettei puhuun pysty ja päässä humisee... Täytyy varmaan katsoa vielä tovi että jaksanko hoitaa vauvaa vai soitanko miehen töistä kotiin...
Ei se pienellekkään kiva oo kun äippä ei puhu mitään... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Täällä kans yks jolla ikävä olo, kurkku niin kipee ettei puhuun pysty ja päässä humisee... Täytyy varmaan katsoa vielä tovi että jaksanko hoitaa vauvaa vai soitanko miehen töistä kotiin...
Ei se pienellekkään kiva oo kun äippä ei puhu mitään... :(
Eli töissä säkin :/

Niin ja sitten olet siellä tartuttamassa muita ihmisiä siihen tautiin: Aika tervettä toimintaa.. Mitähän varten ne saikut ovat?? Juuri sitä varten ettei koko firma sairastu sinun takia ja ei tarvi siellä kipeänä roikkua..

Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
Niin ja sitten olet siellä tartuttamassa muita ihmisiä siihen tautiin: Aika tervettä toimintaa.. Mitähän varten ne saikut ovat?? Juuri sitä varten ettei koko firma sairastu sinun takia ja ei tarvi siellä kipeänä roikkua..
Ku ei oo kuumetta. Enkä mä ketään tartuta, kyhjötän yksin huoneessani. Oma vessakin on.

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ääää. Vaikea saada tehtyä töitä, surffaan vaan plussalla.

Ihan oot kun minä ! Sama olo enkä jaksa tehdä mitääääään.
Kuumetta ei, mutta ei puhtiakaan.
Kurjaa, kurjaa...
Ja neljään asti pitäis täällä käkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Ääää. Vaikea saada tehtyä töitä, surffaan vaan plussalla.

Ihan oot kun minä ! Sama olo enkä jaksa tehdä mitääääään.
Kuumetta ei, mutta ei puhtiakaan.
Kurjaa, kurjaa...
Ja neljään asti pitäis täällä käkkiä.
Inhottavaa kun pitäis soitella puheluita eikä jaksaisi edes puhua, keuhkot jotenki kipeät ja uupuneet.

Yhteistyössä