ikävä kotiin...nyyh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhky

Vieras
vaikka oonki jo 21-vee ja yhden lapsen äitikin, asunu jo 3 vuotta pois kotoo, iski silti karmee koti-ikävä. Mies ollu poissa jo viikon, tulee EHKÄ huomenillalla. :( Koti ja ystävät 500km päässä.. nyt on nii kova ikävä omaa äitiä että tekis mieli itkee.

Iskeekö kellään muulla koti-ikävä vielä aikuisenakin?

ei nyt koti ikävää varsinaisesti ...haikeutta kyllä muistoina..... ,mut kyl kunniotuksella mietin äitini jaksamista ja kärsivällisyyttä meiän kanssa aikoinaan..meitä kuus lasta siinä ollu.ja äiti jaksanu ja hoitanu meiät tosi hyvin... :D

No, mä en koskaan muuttais noin kauas vanhemmistani ja ystävistäni, koti on siellä missä sydän on ja mun sydän on täällä vaikka välillä tekiskin mieli repäistä ja lähteä :)
Mut on mulla äippää ja iskää ikävä jos ei nähä vaikka viikkoon :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
No, mä en koskaan muuttais noin kauas vanhemmistani ja ystävistäni, koti on siellä missä sydän on ja mun sydän on täällä vaikka välillä tekiskin mieli repäistä ja lähteä :)

No joo, mutta aina ku ei voi ajatella vaan itteensä, mieskin kun tässä taloudessa.. ja koulut vielä kesken, että eka hankitaan se ammatti ja sitte likemmäs kotikontuja. :)

Mutta kylmää oon kateellinen niille jotka asuu niin likellä omaa kotia että voivat lähtee ihan vaan pistäytymään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No joo, mutta aina ku ei voi ajatella vaan itteensä, mieskin kun tässä taloudessa.. ja koulut vielä kesken, että eka hankitaan se ammatti ja sitte likemmäs kotikontuja. :)

Mutta kylmää oon kateellinen niille jotka asuu niin likellä omaa kotia että voivat lähtee ihan vaan pistäytymään.

No itseasiassa jos mies ehdottais muuttoa muualle ni en muuttais :whistle:
Ja mä ajattelisin lapsia ennen itseäni.
Eikö sulla ole siellä ketään ystävää joka voisi pistäytyä piristämään?

Joo mulla on ikävä äiti ja isä ja kaikki.
Onneksi bussi aja joka päivä he voi tulla tänne.
Tarvitse vaan osta lipput :D Äiti ja isä tule virailulle uusi vuotta ja lapset on ikävä mummo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No itseasiassa jos mies ehdottais muuttoa muualle ni en muuttais :whistle:
Ja mä ajattelisin lapsia ennen itseäni.
Eikö sulla ole siellä ketään ystävää joka voisi pistäytyä piristämään?

No ei oo ketää ku työkavereita vaan, joita en kyllä halua vapaa-ajallani hirveesti treffailla. Ihan uus paikka ja tuntematon ennestään, kaukana kaikesta. Mutta onneks tätä ei tartte kovin kauaa kestää, korkeintaan vuosi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Oonko mä jotenkin outo, kun en ole ikinä ikävöinyt lapsuudenkotiini kun muutin omilleni? Kiva siellä on käydä, mutta en ole ikinä yötä.

:wave: täällä sama. kivahan se äitiä on nähdä välillä. ei ikävä kyllä iske. ja enhän sitä kotuia ikävöi. tätä kotia mä ikävöin jos jossain reissussa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Oonko mä jotenkin outo, kun en ole ikinä ikävöinyt lapsuudenkotiini kun muutin omilleni? Kiva siellä on käydä, mutta en ole ikinä yötä.

:wave: täällä sama. kivahan se äitiä on nähdä välillä. ei ikävä kyllä iske. ja enhän sitä kotuia ikävöi. tätä kotia mä ikävöin jos jossain reissussa :heart:

No kyllä mullaki niin menee että ku pari päivää äidin luona on niin on jo kovasti ikävä omaa kotia :) Mutta kylmää silti pitkän näkemättömyysjakson aikana ikävöin omaan lapsuuden kotiini.

Me muutettiin kyllä useasti kun olin lapsi, ei siis ole sellaista varsinaista tukikohtaa mitä ikävöidä. En ole ikinä asunut siinä talossa missä äitini nykyään asuu, en siis koe sitä millään tavalla kodikseni.
Meillä on tämä oma koti ja oma perhe =)

Yhteistyössä