IKÄVÄ EXÄÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tää on mun lasteni isä, erosta 5kk. Sama tuska kun alussa, jatkuu edelleen.

Miten tän kestää?!

ai erosta on vasta nuin vähän aikaa? sitten ei ole ihmekkään... minulla erosta jo yli vuosi ja silti tulee nuita tunteita välillä. ne on ihan normaaleja. naisilla nyt vaan kestää enemmän aikaa päästä erosta yli ku miehillä (jotka yleensä hommaavat sen laastarisuhteen jo ENNEN kun ero edes tulee) :hug:

kyllä sen kestää kun raivaat pois silmistäsi kaiken semmosen mikä jollain lailla suoraan viittaa exääsi. eli jos on jotain kuvia tai esineitä esillä mitkä assosioit heti exään niin pistä ne kaappiin. hommaa uudet verhot, uusia tauluja, vaihda järjestystä huoneissa jne... sillälailla mie sain sieluuni tilaa uudelle kun maalasin hyllyt, ostin uuden keittiönpöydän ja tuolit, maalasin senkit, ompelin uudet verhot... ostin vielä uuden telkkarinki ja telkkaritason, johan muuttu kämppä kertarysäyksellä.

ja kaiken uuden ei tarvi olla kallista, jo pienillä muutoksilla saa paljon aikaseksi, vaikka ne uudet tyynynpäälliset sohvatyynyihin ja uudet verhot, ne tuo paljon uutta ilmettä ja saa kodin tuntumaan erilaiselta.

Osaan vaa kuvitella miltä tuntuu,aika se ottaa ja varmasti sattuu että exälläsi jo uus,mutta katsele sinäkin pikkuhiljaa ympärillesi ja mieti miksi erositte?!! Jos sitä halusit niin sinulla oli varmaan painavat syyt,kerta onhan hän lapsesi isä. KOeta jaksaa,kevättä vaan kohti!

En halunnu erota..

Mies tavannu jokun n.kk sitten, nyt jo ovat vakavissaan.

Musta tuntuu että oon ihan palasina, enkä osaa koota itteeni. En haluu et joku mies saa mut tälläseks!!

Pakkohan se on vaa jatkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En halunnu erota..

Mies tavannu jokun n.kk sitten, nyt jo ovat vakavissaan.

Musta tuntuu että oon ihan palasina, enkä osaa koota itteeni. En haluu et joku mies saa mut tälläseks!!

Pakkohan se on vaa jatkaa..

Voi sinua! Olisiko mahdollista vielä puhua kerta haluat miehesi takasin,haluatko kertoa mikä meni teillä rikki?

Mies ei vaan enää jaksanu, kotia,meitä,mua,lapsia. Tapeltiin paljon eikä mies ollu valmis puhumaan ja sopimaan.

2 päivää ennen uutta naista sano rakastavansa mua, sitten tämä uus olikin jo se sielunkumppani. Mua ei enää ikinä halua.

Miten muut selvii?!

Voi olla että tuo miehesi uusi juttu ei kestä kerta ainakin tuon perustella mitä kirjoitit.
Ehä mies kaipasi hetkeksi jotain muuta "pakopaikkaa"jos ei osaa puhua ja selvittää asioita.Silta katkesi niin sanotuksi,uskompa että kun menee aikaa mies alkaa kaipaamaan sinua.Niin kävi ainakin minulle,mies oli välistä toisen kanssa ja tajuskin kenen kanssa oikeasti haluaa olla ja että rakastaa minua eikä ketään toista.

Voi olla että tuo miehesi uusi juttu ei kestä kerta ainakin tuon perustella mitä kirjoitit.
Ehä mies kaipasi hetkeksi jotain muuta "pakopaikkaa"jos ei osaa puhua ja selvittää asioita.Silta katkesi niin sanotuksi,uskompa että kun menee aikaa mies alkaa kaipaamaan sinua.Niin kävi ainakin minulle,mies oli välistä toisen kanssa ja tajuskin kenen kanssa oikeasti haluaa olla ja että rakastaa minua eikä ketään toista.

Yhteistyössä