Y
yksinäinen teiniäiti
Vieras
Kyllä harmittaa kun aikuiset naiset voivat sitten käyttäytyä typerästi! Oen 16v 10kk tytön äiti ja olen yrittänyt puistossa ja hiekkalaatikolla jo monta kuukautta tutustua muihin äiteihin. He ovat suurinosa paljon minua vanhempia ja aina kun yritän jotain sanoa, he murahtavat jotain vastaukseksi ja lähtevät pois. Joo, ei välttämättä noin muuten ole samanlaiset puheenaiheet, mutta olisi kyllä kiva ihan näistä lapsista jutella jonkun kanssa. Vanhojen kavereiden kanssa ei sitä oikein voi tehdä,on elämäntilanteet niin erilaiset. On aika yksinäinen olo.
Ensi viikolla lähdemme muskariin ja toivottavasti siellä nyt on vähän fiksumpaa porukkaa. Pienehköllä paikkakunnalla asun ja tuntuu että olen ainut nuoriäiti täällä
Miten te parikymppiset äidit koette,tuleeko teitä 10 vuotta vanhemmat juttelemaan normaalisti ja saatteko heistä kavereita. Onko tämä minun ongelma todella se että satun olemaan teiniäiti? Eli liian lapsellinen että minulle mitään kannata puhua. Harmittaa.
Ensi viikolla lähdemme muskariin ja toivottavasti siellä nyt on vähän fiksumpaa porukkaa. Pienehköllä paikkakunnalla asun ja tuntuu että olen ainut nuoriäiti täällä
Miten te parikymppiset äidit koette,tuleeko teitä 10 vuotta vanhemmat juttelemaan normaalisti ja saatteko heistä kavereita. Onko tämä minun ongelma todella se että satun olemaan teiniäiti? Eli liian lapsellinen että minulle mitään kannata puhua. Harmittaa.