ikänne ja lastenne iät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Heips!

Tulin ihan vaan kurkkaamaan, millanen paikka tämä on, ja millaisia ihmisiä täällä pyörii.
Itse olen 18, (en kyllä sanoisi itseäni enää teiniksi) raskaana viikolla 22+4. Ja lapsi oli erittäin toivottu yritettiin miehen kanssa 3kk.

Haluisinkin nyt vaan kuulla minkä ikäisiä olette ja minkä ikäisiä lapsia teillä on. Sekä oliko lapsi vahinko vai harkittu? Ja miten mahdolliset poikaystävät suhtautuivat raskauden aikana ja lapsen syntymän jälkeen?

Hyvää kevään odotusta kaikille :heart:

mm..itse olen 17...jäin raskaaksi 16wee.
olen nytten 21+1 viikolla :) todella ilonen ättä saan pikuisen isä myös :hug: isä sitten on 20. ja todella odotta tulevaa pienokaistamme :heart:

hyvää odotusaikaa :heart:

minä nyt 16v tyttö 1v3kk
neidin isä oli ihan haltioissaan ensimmäiset n2kk ja muuttikin mielensä ihan yht´äkkii, eli ei enää niinkään mielissään joten päätin ihan yksin mitä teen jne. ja neiti siis oli vahinko mutta rakastettu :heart:

Minä tänne jo "yli-ikäinen", mutta täällä aina silloin tällöin käyn pyörähtämässä.
Olen nyt 20v, lapsia minulla kolme. Poika täyttää juuri 4v, eli sain hänet ollessani 16v, ja kaksostyttäremme ovat 1v4kk.
Lapsilla on kaikilla sama isä (mihinkäs sitä hyväksihavaittua vaihtamaan ;) ). Hyvillänsä mies on lapsista ollut, toki kaksosraskaus oli molemmille aika järkytys, mutta pianhan siihenkin ajatukseen tottui. :)

18 olen, lapsonen 4kk ja risat. toivottu lapsi oli, vuosi yritettiin, liekkö sitten e-pillereissä ollu joku vaikutus aika, minulla pitempi.. :whistle:
hyvin on mennynnä isukin kanssa, rakastaa lastaan todella paljon. =)
:heart: :heart: :heart:

Olitko 14v kun tulit raskaaksi?
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 18:05 tytön-äiti harmaana kirjoitti:
minä nyt 16v tyttö 1v3kk
neidin isä oli ihan haltioissaan ensimmäiset n2kk ja muuttikin mielensä ihan yht´äkkii, eli ei enää niinkään mielissään joten päätin ihan yksin mitä teen jne. ja neiti siis oli vahinko mutta rakastettu :heart:

juu minä nyt 15,5v vanha ja tyttöni 2,5v vanha.yritettiin mun miehen kanssa melkein vuosi tosi oli raskasta aikaa.mun mies on libanonista ja se tulee 42vuotta ens viikolla meil on isot juhlat mitähän tyttö pitää?onko teillä juhlia kesälä joisa lapsi mukana?

minä 17-vuotias (syyskuussa 18!) ja rv. 36+5.
isi on sitten 21-vuotias ja hyvin innostuneena odottaa esikoisen syntyvän! =) on koko ajan huolissaan mun hyvinvoinnista ja kertoo fiksumpana että mitä mun ei enää kannata tehdä.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2005 klo 22:03 ariadne kirjoitti:
juu minä nyt 15,5v vanha ja tyttöni 2,5v vanha.yritettiin mun miehen kanssa melkein vuosi tosi oli raskasta aikaa.mun mies on libanonista ja se tulee 42vuotta ens viikolla meil on isot juhlat mitähän tyttö pitää?onko teillä juhlia kesälä joisa lapsi mukana?

vai että 13 sait lapsen ja 12 v raskaaksi??! Oisit keksinyt parempaa. Ja libanonilainen,.... joo joo....
ei tätä usko

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2005 klo 09:05 ihanko totta kirjoitti:
\

vai että 13 sait lapsen ja 12 v raskaaksi??! Oisit keksinyt parempaa. Ja libanonilainen,.... joo joo....
ei tätä usko

joo ei kyllä oikeen tiedä uskoakko vai eikö....Kun vielä vuoden yrititte, eli joskus 11 vuotiaana aloit yrittää lasta 38 vuotiaan miehen kanssa?? Voisi olla että isäsi oli saman ikäinen..
Etköhän tuohon aikaan vielä asunut vanhempiesi luona, ja olikohan edes kuukautiset alkaneet!!
Kyllähän tohon jo olis vanhempasi puuttuneet jos tosiaan olisit tullut raskaaksi 12 vuotiaana näin vanhalle miehelle... :headwall:

\

:kieh: :kieh: Eikö enää parempaa keksi!!! miks pitää aina pilata kaikki?? tää on just näyte siitä miten aikuismaisiakin ihmisiä voi olla!! \|O

Yhteistyössä