Ikäiselläni naisella ei tee mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Totuus nyt sattuu vaan olemaan se ettei ikäisilläni naisilla tee mitään. Ikäiseni naiset ovat rupsahtanita ja parhaat päivänsä yli 10 vuotta sitten nähneitä. Minä sen sijaan olen elänyt terveesti ja pitänyt itsestäni hyvää huolta ja se näkyy. Kroppani on hyvässä kunnossa ja mieleni virkeä. Tunnen eläväni elämäni kevättä ja kulkevani kohden rakkauden kesää 2018. Nyt vaan toivon löytäväni noin 30-35v naisen jakamaan tätä onnea kansani.
Terveisin mies 47v

Mikäs naistenvihaaja tänne naisvaltaiselle palstalle on oikein eksynyt? Joka päivä samoja mollausaloituksia? Vai onko tämä jonkun katkeran kotiäidin trolli..

Kaikki tekevät omat valinnat siinäkin asiassa. Mä tapailen 33v. miestä. Minäkin olen 47v. Vielä jonkun aikaa. :)
Mutta se että ikäiselläsi naisella ei tee mitään? Naurettava väite. Mutta epäilen sua provoilijaksi. :geek:

• Tykkää
Reactions: Elena777
No johan on avuttomiin ikäisiinsä aapee törmännyt.

Tai voi se olla niinkin päin, että tapaamansa ikäiset ovat oivaltaneet, iän ja kokemuksen tuomalla viisaudella, aapeen sellaiseksi ettei sen vuoksi kannata vaivautua.

Mun mielestä me ollaan oikeasti parhaassa iässä. Tiedetään mitä tahdotaan ja osataan yksinkin mutta halutessamme osaamme nostaa toisenkin hitaasti ja nautiskellen huipulle. -Kun ei ole enää kiire minnekään.

Tuo on aika monen miehen ja joidenkin naistenkin harhaluulo, että ovat jotenkin muita ikäisiään nuorekkaampia. Varsin usein ovat vain tyhmempiä, eivätkä tajua elämän realiteetteja, saati omaa muutostaan parikymppisestä viisikymppiseksi.

Usko pois, nuorten mielestä olet ihan yhtä kurttukasa tylsä vanhus, kun kuka tahansa ikäisesi. Peili valehtelee, samoin oma käsitys itsestä.

Tuo on aika monen miehen ja joidenkin naistenkin harhaluulo, että ovat jotenkin muita ikäisiään nuorekkaampia. Varsin usein ovat vain tyhmempiä, eivätkä tajua elämän realiteetteja, saati omaa muutostaan parikymppisestä viisikymppiseksi.
Usko pois, nuorten mielestä olet ihan yhtä kurttukasa tylsä vanhus, kun kuka tahansa ikäisesi. Peili valehtelee, samoin oma käsitys itsestä.
Peili ei valehtele, mutta jostain syystä oma käsitys omasta ulkonäöstä ei vastaa ikää... :(

Yhteistyössä