Ja hiukka vituttaa tollanen jeesustelu ja puunhalaus....Ikävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
moititaan ja arvostellaan kanssaihmisiä näkemättä että ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen, et edes sinä itse.
pienillä asioilla elämästään saa parempaa, opetelkaa nauttimaan ja hymyilemään, se ei maksa mitään.
tekopirteys vituttaa, pienistä asioista tarttee muka-ilahtua vasta kun ei tapahdu mitään oikeasti hyvääIkävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
moititaan ja arvostellaan kanssaihmisiä näkemättä että ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen, et edes sinä itse.
pienillä asioilla elämästään saa parempaa, opetelkaa nauttimaan ja hymyilemään, se ei maksa mitään.
Ikävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
Vit**taa toi Ile !!Joo sama, about kolmen tunnin päästä sois kello.
No tällasta tää on. Onneksi on edes YLEX:n Ile ja Matti piristämässä aamua