Ikävien ihmisten sisäpiiriketju VAIN IKÄVILLE JUTUILLE!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
voinytvitt
[QUOTE="vieras";28910707]tekopirteys vituttaa, pienistä asioista tarttee muka-ilahtua vasta kun ei tapahdu mitään oikeasti hyvää[/QUOTE]

Vituttaa tommonen märinä kun ei tajuta miten hyvin asiat itsellä on jos tommonen vituttaa.
 
ei helpota
Virtsaraon tulehdus meni munuaisiin ja sairaalassa olin neljä päivää tipassa ja tänään vihdoin pääsin kotia viiko maattuani seillä. Nyt si alkoi armoton flunssa ja kuumetta lähes 39
Nyt pitää sanoa et vituttaa

Ei pysty olee kuumeessa paikoillaan kun jäseniä särkee
 
"vieras"
Vituttaa ainainen siivoaminen, pyykinpesu ja muu paskatouhu joka ei lopu ikinä. Se on kun kantais vettä kaivoon, loputonta. Vituttaa kun ei ole rahaa, vituttaa työttömyys, vituttaa kun ei ole ikinä varaa ostaa mitään kivaa eikä pääse ikinä mihinkään muutakuin postilaatikolle, paskalle ja johonkin koulun vanhempainiltaan. VITTU KUN VITUTTAA.
 
"vieras"
Virtsaraon tulehdus meni munuaisiin ja sairaalassa olin neljä päivää tipassa ja tänään vihdoin pääsin kotia viiko maattuani seillä. Nyt si alkoi armoton flunssa ja kuumetta lähes 39
Nyt pitää sanoa et vituttaa

Ei pysty olee kuumeessa paikoillaan kun jäseniä särkee
Kuume munuaistulehduksen jälkeen ei ole leikin asia. Mutta vittuako sillä väliä.
 
Ikävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
moititaan ja arvostellaan kanssaihmisiä näkemättä että ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen, et edes sinä itse.

pienillä asioilla elämästään saa parempaa, opetelkaa nauttimaan ja hymyilemään, se ei maksa mitään.
 
"vieras"
Luulin löytäneeni ihanan miehen mutta ei siitä sitten tullutkaan mitään.
Yh-äidin sinkkuus siis jatkuu.
Mutta olihan se ihana tunne ja läheisyys aivan ihanaa pitkästä aikaa.
 

Yhteistyössä