Ikävien ihmisten sisäpiiriketju VAIN IKÄVILLE JUTUILLE!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"surullinen"
Vituttaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin, exä seurustelee ilmeisesti.. Tietenkin sen saman kanssa minkä vuoksi ero tulikin.. Vai ei merkannu mitään.. Elämä on perseestä..
 
minä,
:(
Ilta-Sanomat - IS
Räjähdyksen paineaalto yltäisi yli kilometrin päähän"
Pelastuslaitoksen mukaan Laukaan Vihtavuoren tehtailla on yhä räjähdysvaara ja käynnissä on myös evakuointi, joka tapahtuu pahimman mahdollisen skenaarion mukaan toteutettuna.
 
stana
Vituttaa ihan suunnattomasti kun ansiosidonnaiset päivät loppuivat juuri, mikä tietää 1000 euron lovea meidän nettotuloihin. Töitä olen etsinyt viimeiset 5 vuotta ja aina vain sanotaan ei-oo. Helvetin vitun kivaa hankkia itselleen akateeminen koulutus ja olla työttömänä. Vittu perkele. Kotona kaatuu seinät päälle ja ennen suorastaan uhkuin itseluottamusta. Nyt se kaikki on kadonnut ja en tunne olevani edes maan matonen. En ole yhtään mitään, kenellekään perheeni ulkopuolella. Joo, vituttaa. Töitä olen yrittänyt etsiä jopa palkkatuella, mutta ei ketään kiinnosta ilmainen tai puoli-ilmainen akateeminen. Saatana. Lapsiani en kannusta opiskelemaan yliopistossa, kun paremmat saumat tienata on näköjään amiskapohjalta. Olen ylikoulutettu. Masentunut. Helvetin stressaantunu. Itseluottamus pois. Mikään muu ala ei kiinnosta. Koska tämä oli vitutusketju, niin jätän mainitsematta, että minulla on kuitenkin rakas perhe.
 
Yöks
Olen läskikasa ja se ottaa päähän. Joku ahmimishäiriö kai. Piilottelen herkkuja ja ahmin salaa. Ällöttää, mutta en saa itseäni pois kierteestä. Kohta kai ukkokin kyllästyy ja häipyy paremmille apajille :(
 
Professional Griefer
Ikäviä juttuja.. mikä kennellekkin sitten on ikävää, mutta meikällä on ilmeisesti jokin elin taas pettäny veren määrästä päätellen, ja katotaan koska lanssi hakee :D
 
Nojoo, kello soimassa 2,5h tunnin päästä ja ei uskalla mennä enään nukkumaan - en heräisi kuin ehkä kymmenenkorvissa. Hyvin monen ihmisen asiat riippuu huomenna että saan tehtyä omat hommani.

No, ei ole eka kerta kun joutuu valvomaan läpi yön kun ei saa nukutuksi mutta ei se tätä vit****ta laske ollenkaan.:mad:
 
hittolainen
Kaks viikkoa uus matto ollu olkkarissa ja siihen on oksentanu jo toinen koirista ja molemmat kissat sekä vauva äsken oikein kaaressa.

Kaksi kysymystä:
-montako kertaa kyseiset eliöt ovat oksentaneet minnekkään muualle kuin uudelle matolle, tai ylipäänsä ennen kuin ostettiin uusi matto?
V: ei kertaakaan.
 
"Marde"
Ärsyttää oma saamattomuus monissa asioissa. Olen herännyt 2h sitten, että saisin projektia tehtyä, se piti olla jo aikoja sitten valmiina. En ole saanut aloitettua, vaan seikkailen täällä, missä en yleensä juuri käy. Kaikkee muuta keksin aina, mutta en saa sitä hommaa tehtyä. Ärsyttää, kun joistain asioistatulee näitä ylitsepääsemättömiä mörköjä. Kun niitä ei saa ajoissa aloitettua, niin sit ei saa tehtyä ollenkaan. Varmaan tulee kohta potkut. Muita kiinnostavia töitä ei ole, on katsellut ilmoituksia jo puolivuotta, että pääsisin eroon tästä hommasta.
 
"tööt"
V.tuttaa katella läskejä äitejä!
Ne luuserit vois lähettää pakolaisiksi johonkin maahan..tai, yksikään maa ei ole niin tyhmä että edes ottaisi tuollaisia lihavuoria!
 
lucifer
Ikävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
moititaan ja arvostellaan kanssaihmisiä näkemättä että ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen, et edes sinä itse.

pienillä asioilla elämästään saa parempaa, opetelkaa nauttimaan ja hymyilemään, se ei maksa mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
"aha"
Ikävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
moititaan ja arvostellaan kanssaihmisiä näkemättä että ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen, et edes sinä itse.

pienillä asioilla elämästään saa parempaa, opetelkaa nauttimaan ja hymyilemään, se ei maksa mitään.
Ja hiukka vituttaa tollanen jeesustelu ja puunhalaus....
 
"vieras"
Ikävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
moititaan ja arvostellaan kanssaihmisiä näkemättä että ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen, et edes sinä itse.

pienillä asioilla elämästään saa parempaa, opetelkaa nauttimaan ja hymyilemään, se ei maksa mitään.
tekopirteys vituttaa, pienistä asioista tarttee muka-ilahtua vasta kun ei tapahdu mitään oikeasti hyvää
 
huoh huoh
Ahdistaa, masentaa, miten tässä näin on päässyt käymään. Kotona olo piti olla mukavaa, toivottavasti menee ohi. En kestä jos alkaa ihan tosissaan masentamaan se voi alkaa jo vaikuttamaan lapseen.
VITUTTAA KUN EN OLEKAAN TÄYDELLINEN.
 
Ikävää miten ihmiset eivät ymmärrä nauttia elämän pienistä ja suurista asioista. keksitään vain niitä huonoja ja pahoja asioita.
moititaan ja arvostellaan kanssaihmisiä näkemättä että ei kukaan tässä maailmassa ole täydellinen, et edes sinä itse.

pienillä asioilla elämästään saa parempaa, opetelkaa nauttimaan ja hymyilemään, se ei maksa mitään.
 
"jocelyn"
pitääkin melkein joka helvetin aamu nousta viideltä laittamaan aamuvuoroon menevälle miehelle aamupalaa ja evästä. luulisi että aikuinen mies sentään osaisi itsekin hakea jotain syötävää kaapista. mutta jos ei laita niin se ruikuttaa loputtomasti koska tietää että se ärsyttää minua vielä enemmän kuin aikainen herätys >.< ei olisi pitänyt kertaakaan suostua tuomaan aamuteetä sänkyyn, nyt se perkele odottaa sitä joka aamu
 
"juu"
[QUOTE="jocelyn";28911080]pitääkin melkein joka helvetin aamu nousta viideltä laittamaan aamuvuoroon menevälle miehelle aamupalaa ja evästä. luulisi että aikuinen mies sentään osaisi itsekin hakea jotain syötävää kaapista. mutta jos ei laita niin se ruikuttaa loputtomasti koska tietää että se ärsyttää minua vielä enemmän kuin aikainen herätys >.< ei olisi pitänyt kertaakaan suostua tuomaan aamuteetä sänkyyn, nyt se perkele odottaa sitä joka aamu[/QUOTE]

Tee eväät jo illalla valmiiksi ja otat sängyn viereen teemukin pusseineen ja vedenkeittimen. Ei tarvi aamulla nousta, kun ojennat vaan teekupin toiselle puolelle sänkyä
 
Darnfemales!
Vituttaa miehissä riippuvat naiset jotka alistuvat niiden pikkutärkeiden tahtojensa alle! Hävettää välillä olla nainen sen stereotypioiden vankina, joita mammat oikeen vahvistaa pellellä käyttäytymisellään.
 

Yhteistyössä