Ikävä tilanne, mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Olisit huonossa suhteessa, josta puuttuu kaikenlaista. Rakastaisit silti kumppaniasi. Haluaisit hänenkin olevan onnellinen, toisen kanssa. Löytäisit yllättäen miehen, joka on se oikea. Ja tuo mies ajattelisi sinun olevan juuri se oikea. Tapailisitte salaa, tunteet lisääntyisivät. Kertoisitko tilanteesta kumppanillesi sellaisena kuin se on, vaikka se satuttaisi? Vai ottaisitko eron ja kertoisit tavanneesi uuden miehen vasta eron jälkeen?
 
rehellisyys kunniaan, mutta
Varmaan kuitenkin se jälkimmäinen vaihtoehto, jos ei ole pelkoa siitä, että ex saa tietää totuuden vaikka yhteisen kaveriporukan kautta. En haluaisi satuttaa kuitenkaan.
 
"Vieras"
En ole aloittanut suhdetta ennenkuin edellinen on minun puoleltani loppu ja olen sanonut sen ääneenkin.

ApN tapauksessa valkoinen valhe on ehkä terveellisin ja inhimillisin vaikka en siihen itse pystyisikään.
 
Ap kaiketi on lähtemässä joka tapauksessa ja kysyy neuvoa vain siihen koska kertoa kumppanille.

Joka tapauksessa ainakin kertoisin tuon että haluaisit hänen olevan onnellinen toisen kanssa. Vaikea valinta tuo kyllä on...
 
"pop"
Jos peittelee suhdetta erossa, joutuu valehtelemaan toiselle silmät ja korvat täyteen. Olet ikävästi toiminut, on parempi ottaa se paska niskaan mitä tuleman pitää jo ennen eroa. On myös ystävällinen sinällään, että miehelle ei tule halua yrittää, koska olet itse tehnyt päätöksen suhteestanne jo niin pitkälle.
 
Kannattaisko kuitenkin vaan kertoa rehellisesti, että mua ottaa päähän näissä jutuissa se, että ite toimitaan väärin ja jopa tiedetään että, toiminta on väärin ja silti pitää salata ja jättää kertomatta. Voi jumalauta, eikö ole pokkaa myöntää omalle miehelle rehellisesti sitä että, olet toiminu väärin?!? Aina noi samat selitykset kun suhteesta puuttuu sitä ja tätä, mies ei tee sitä ja tätä. Mitä sitten olette ite tehneet suhteen eteen joka on tohon jamaan ajautunu? Vai onko se vika kuitenkin aina siinä kumppanissa, ei koskaan siinä joka lähtee etsimään salasuhdetta? Jos olet lähtenyt törttöilemään, niin kyllä pitäis olla selkärankaa sen verta että pystyy myöskin vastuun teoistaan kantamaan ja ottamaan vastaan sen mitä tulee. Vittu ärsyttää tommoset jotka yrittää päästä kuin koira veräjästä. Kyllä sä tiedät mitä sä teet, jos kerta olet tienny mitä teet ja saatat tulla aiheuttamaan kun salasuhteeseen ryhdyit. Turha jauhaa paskaa.
 

Yhteistyössä