ikäsi ja painoindeksisi (BMI)?

• Viestiketjun aloittaja laihdutanko?
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä;29680040:
En minä ilkeile, tällaisen kuvan olen sinusta saanut mutta voinhan olla väärässäkin. Toivottavasti olenkin.
Minusta, se että saa toisesta mielikuvan että vihaa lihavia vaan sen takia että henkilö itse on hoikka, niin silloin ois peiliinkatsomisen paikka. Mieti vaikka että mistä nää sun mielikuvat tulee, koska ne on sun omia mielikuvia.

"wieras"
Hoikka ja urheilullinen on myös ihan normaalipainossa olevat. Sinä taas olet alipainoinen, keskittyisin sinuna nyt lihasten kehittämiseen eikä mihinkhään lihotuskuuriin. Lihas kun painaa enemmän kuin läski ja vieläpä näyttää paremmalta.

En kyllä pyytänyt sinulta mitään neuvoja, vastasin vaan esitettyyn kysymykseen. Käyn kyllä kuntosalilla ja lihaskuntotunneilla ja olen kropaltani aika timmi eli pari lisäkiloa minulla tuskin tulevat läskiksi.

vinkkinä
Minusta, se että saa toisesta mielikuvan että vihaa lihavia vaan sen takia että henkilö itse on hoikka, niin silloin ois peiliinkatsomisen paikka. Mieti vaikka että mistä nää sun mielikuvat tulee, koska ne on sun omia mielikuvia.
En minä sellaista ole saanut, että sinä VIHAAT lihavia, enemmänkin hieman halveksit. Eikä se liity mitekään siihen, että olet hoikka vaan siihen mitä olen joskus sun kirjoittamana lukenut. Enkä muista yhtään, että milloin ja missä ketjussa.

Mutta jos sun ajatusmaailma on muuttunut niin sehän on vaan hyvä ja kertoo siitä, että ihminen voi muuttua :)

Yhteistyössä