"Ainokki"
37vee ja BMI 21. Olen koko aikuisikäni ollut suunnilleen samanpainoinen. No, joku kilo suuntaan tai toiseen, mutta ei mitään merkittävää painonvaihtelua.
No se on hyvä se. Taidat vaan olla semmosta kevyttä tekoaHyvin maistuu ruoka.
Alipainon puolella sinäkin, että et sinä kyllä kovin paljoa ole lihasmassaa kerryttänyt jos et edes normaalipainoon yllä. Luiseva kroppa ei näytä hyvältä, eikä ole kovin terveellinen suunta.30v., BMI 18,3
Viimeisen puolen vuoden sisään se on vähän noussu, kun rukkasin töitäni siihen suuntaan, että on varmaan lihasta kertyny enempi ja sellaista suoranaista kävelyä ja juoksua tulee paljon vähempi.
En tiedä iän merkityksestä, mutta mulla tähän asti ainakin se on kyllä koko aikuisiän heilunu aika samoissa toi BMI.
Aika monesti sinä kyllä olet kertonut, mitä mieltä olet ylipainoisista. Näin sivuhuomautuksena.Niinpä taidan. En tajua miks siitä pitää aukoa päätä, en mäkään käy painavemmille sanomaan että mahtaa ruoka maistua.
No kerroppas mitä mieltä minä olen ja linkitä yksikin keskustelu jossa kerron mitä mieltä olen ylipainoisista? Taitaa vaan olla ihan toisinpäin tämä asia.Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä;29679979:Aika monesti sinä kyllä olet kertonut, mitä mieltä olet ylipainoisista. Näin sivuhuomautuksena.
Hei hetkonen, tarkoitus ei ollut ilkeillä tai pahoittaa sun mieltä. Nyt jälkeenpäin ajatellen taisi olla hieman asiaton kommentti multa, olen pahoillani.Niinpä taidan. En tajua miks siitä pitää aukoa päätä, en mäkään käy painavemmille sanomaan että mahtaa ruoka maistua.
En oo ulkoa opetellu enkä ala etsimään mitään ketjuja, mutta tällaisen kuvan oon susta saanut ettet oikein ylipainoisia arvosta. Ehkä porukka sen takia aukoo sulle päätään painosta?No kerroppas mitä mieltä minä olen ja linkitä yksikin keskustelu jossa kerron mitä mieltä olen ylipainoisista? Taitaa vaan olla ihan toisinpäin tämä asia.
Ehkä kannattas välillä tarkistaa niitä omia mielikuvia ennenkuin alkaa ilkeillä jollekin niiden mielikuvien perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä;29680009:En oo ulkoa opetellu enkä ala etsimään mitään ketjuja, mutta tällaisen kuvan oon susta saanut ettet oikein ylipainoisia arvosta. Ehkä porukka sen takia aukoo sulle päätään painosta?
Kiitos, mutten kaipaa vinkkejä. On tää 49kg varmaan kuitenkin parempi, kuin se 46kg mitä joskus olin.Alkuperäinen kirjoittaja vinkkinä;29679958:Alipainon puolella sinäkin, että et sinä kyllä kovin paljoa ole lihasmassaa kerryttänyt jos et edes normaalipainoon yllä. Luiseva kroppa ei näytä hyvältä, eikä ole kovin terveellinen suunta.