vieras
mä 41 ja joo, on ylipainoa melkein 20v eli en kyllä näytä hyvältä, oli päällä sitten mitä tahansa
ei pidà paikkansa. naisista sanotaan niinAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mihet ei rupsahda vaan paranevat kuin viini vanhetessaan!
Niinhän ne miehet väittävätAlkuperäinen kirjoittaja Timppa:Mihet ei rupsahda vaan paranevat kuin viini vanhetessaan!
23 v ei voi olla rupsahtanutAlkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:23v ja mielestäni olen rupsahtanut.. :snotty:
Kyllä mä voin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:23 v ei voi olla rupsahtanutAlkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:23v ja mielestäni olen rupsahtanut.. :snotty:
etsi joku parempi rintsikkamalli ja kày kosmetologilla. et sà ole mikààn lopullisesti rupsahtanut, et todellaAlkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Kyllä mä voin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:23 v ei voi olla rupsahtanutAlkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:23v ja mielestäni olen rupsahtanut.. :snotty:
Rinnat roikkuu ja naama on kuin petolinnun p*rse.. en tiedä, miksi mun iho on niin kummallinen just kasvoista.. :x