Ikäseulonnat/Papa-kokeet eri kunnissa

Onko teille tullut kutsua iän mukaisiin papa-kokeisiin? Ja missä kunnassa asut? Tampereelle ei ole ainakaan minulle tullut ja ikää mulla 40 vuotta. Labrassakaan eivät tienneet, että tuleeko kutsua vai ei. No kukas sen sitten tietää?!
 
Sitä vaan ajattelin, että miten tää Tampere nyt on jäänyt tällaiseen "mottiin".. Kun itsekin kävin viisi vuotta sitten seulonnoissa ja se oli kesällä.. Nyt ei sit vaan tänä kesänä oo mitään kutsua kuulunut. Eli itse varmaan täytyy aika nyt tilata.
 
Mansen likka
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Sitä vaan ajattelin, että miten tää Tampere nyt on jäänyt tällaiseen "mottiin".. Kun itsekin kävin viisi vuotta sitten seulonnoissa ja se oli kesällä.. Nyt ei sit vaan tänä kesänä oo mitään kutsua kuulunut. Eli itse varmaan täytyy aika nyt tilata.
Mielestäni luin juuri lehdestä (joku aika sitten) ettei nelikymppisiä enää kutsuta Tampereella seulontoihin. Mä olen kunnallisessa seulassa käynyt kolmekymppisenä, 35-veenä asuin toisella paikkakunnalla, siellä ei ollut sen ikäsille seulaa...
Mä kyllä käyn noin 2 vuoden välein ihan omasta tahdostani "seulassa" yksityisellä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Sitä vaan ajattelin, että miten tää Tampere nyt on jäänyt tällaiseen "mottiin".. Kun itsekin kävin viisi vuotta sitten seulonnoissa ja se oli kesällä.. Nyt ei sit vaan tänä kesänä oo mitään kutsua kuulunut. Eli itse varmaan täytyy aika nyt tilata.
Mielestäni luin juuri lehdestä (joku aika sitten) ettei nelikymppisiä enää kutsuta Tampereella seulontoihin. Mä olen kunnallisessa seulassa käynyt kolmekymppisenä, 35-veenä asuin toisella paikkakunnalla, siellä ei ollut sen ikäsille seulaa...
Mä kyllä käyn noin 2 vuoden välein ihan omasta tahdostani "seulassa" yksityisellä.
Juu, kävisin mäkin parin vuoden välein.. Mutt mulla on nyt ollut tässä sen verran tiuhaan raskauksia ja synnytyksiä viime vuosina, että on sit jääny se ihan ajanpuutteen vuoksi... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Sitä vaan ajattelin, että miten tää Tampere nyt on jäänyt tällaiseen "mottiin".. Kun itsekin kävin viisi vuotta sitten seulonnoissa ja se oli kesällä.. Nyt ei sit vaan tänä kesänä oo mitään kutsua kuulunut. Eli itse varmaan täytyy aika nyt tilata.
Mielestäni luin juuri lehdestä (joku aika sitten) ettei nelikymppisiä enää kutsuta Tampereella seulontoihin. Mä olen kunnallisessa seulassa käynyt kolmekymppisenä, 35-veenä asuin toisella paikkakunnalla, siellä ei ollut sen ikäsille seulaa...
Mä kyllä käyn noin 2 vuoden välein ihan omasta tahdostani "seulassa" yksityisellä.
Vielä sen verran, että mäkin luin ton jutun. Siinä kyllä puhuttiin mun mielestä, että ensi vuonna tulee tuo "hieno" säästömetodi sitten käytäntöön. Ja kuvittelin sitten tyhmänä, että tänä vuonna vielä sinne pääsis..
 

Yhteistyössä