ikäerosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nina

Vieras
onko paha ikäero jos nainen on 29v. ja mies 42v.? tuntuu että jotkut vähän moralisoi asiaa...:( tietty se on omista tunteista kiinni mutta onko niin paha ikäero? mitä mieltä muut on asiasta?

No ei ole paha. Mä olen 30v. ja miesystävä pian 44. Eikä ole edes suurin ikäero mikä mulla on miehen kanssa ollut. :whistle:

Sanokoot muut mitä lystää, mä ainakin olen sellaisen ihmisen kanssa kun haluan enkä välitä ikäerosta. Sehän on mun ja miehen välinen asia eikä se meitä haittaa. Omituista jos pitää toisten parisuhteita märehtiä ja veetuilla ikäerosta.

mä en kyllä ikinä vois nuoremman kanssa olla, vanhemman kanssa kyllä mutt aina olen tykänny vanhemmista, jotenkin enemmän järkee päässä vanhemmilla mutta onhan niitä tapauksia että nuoremmilla pojillakin voi olla järki päässä;)

Alkuperäinen kirjoittaja nina:
onko paha ikäero jos nainen on 29v. ja mies 42v.? tuntuu että jotkut vähän moralisoi asiaa...:( tietty se on omista tunteista kiinni mutta onko niin paha ikäero? mitä mieltä muut on asiasta?

Potenssi, potenssi ja potenssi. Ei ole kauan sillä naisella kivaa.

Nuoremmissa riittää virtaa, kujeilua ja innokkuutta asioihin. Vanhemma alkavat olla tylsiä sängyssä ja sen ulkopuolellakin. Ja nuorempaa kollia ja kiva ulkoiluttaa... ;)

Ajatelkoon kuka mitä hyvänsä, mutta jos mies on 6v enemmän kuin nainen, niin YÖK.
Eletään eri maailmassa, on eri intressit jnejne loppupelistä
Saati, että se mies vai on VANHA.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on sinun mielipiteesi.:) Minulla ja miehelläni ikäeroa kymmenen vuotta,minä 22 ja hän 32. Ja parempaa kumppania en voisi toivoa.:)

onnea teille! joko sinä olet tosi vanha, tai mies teini, kummin vain..
Loppupelista kuitenkin...
Y_Ö_K

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja nina:

Potenssi, potenssi ja potenssi. Ei ole kauan sillä naisella kivaa.

Mutta sun miehellä pysyy potenssi kuolemaan asti?

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Ajatelkoon kuka mitä hyvänsä, mutta jos mies on 6v enemmän kuin nainen, niin YÖK.
Eletään eri maailmassa, on eri intressit jnejne loppupelistä
Saati, että se mies vai on VANHA.

No se on sun mielipide ja sä ottaisi yli 6 vuotta vanhempaa miestä, mutta ei kaikki tee samoin. Kun on naisia jotka pitävät vanhemmista miehistä eikä siinä ole mitään yököttävää heidän mielestään.

Ajattelitko muuten itte olla ikuisesti nuori?