N
nina
Vieras
onko paha ikäero jos nainen on 29v. ja mies 42v.? tuntuu että jotkut vähän moralisoi asiaa...
tietty se on omista tunteista kiinni mutta onko niin paha ikäero? mitä mieltä muut on asiasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nina:joo aikuisiahan tässä ollaan jos toinen 29 ja toinen 42..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nina:onko paha ikäero jos nainen on 29v. ja mies 42v.? tuntuu että jotkut vähän moralisoi asiaa...tietty se on omista tunteista kiinni mutta onko niin paha ikäero? mitä mieltä muut on asiasta?
Alkuperäinen kirjoittaja älyntestaaja:Tiiätteks mitä tapahtuu jos laitetaan yhteen herra 47 ja neiti 22?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on sinun mielipiteesi.Minulla ja miehelläni ikäeroa kymmenen vuotta,minä 22 ja hän 32. Ja parempaa kumppania en voisi toivoa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja nina:onko paha ikäero jos nainen on 29v. ja mies 42v.? tuntuu että jotkut vähän moralisoi asiaa...tietty se on omista tunteista kiinni mutta onko niin paha ikäero? mitä mieltä muut on asiasta?
Potenssi, potenssi ja potenssi. Ei ole kauan sillä naisella kivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Ajatelkoon kuka mitä hyvänsä, mutta jos mies on 6v enemmän kuin nainen, niin YÖK.
Eletään eri maailmassa, on eri intressit jnejne loppupelistä
Saati, että se mies vai on VANHA.