Ikäero asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Asiahan ei minulle kuulu mutta tuli vain mieleen kun sisko eilen esitteli meille uuden miehensä joka on häntä 15v vanhempi ja itse mietin että mahtaako olla liian iso ikäero..tosin toisille sellainen sopii mutta itsellä ei ole mitään kokemusta isosta ikäerosta niin se laittaa miettimään aina.Siksi kysyn että onko teistä ikäero niin tärkeä asia..itse kun mietin sitten että miksi mies ei oman ikäisiään etsi vaan eihän sitä toki voi päättää kehenkä ihastuu mutta silti.Mun sisko kun on 28 ja mies on jo 43v.

Ei se mene silleen, että etsitään tietynikäistä, ja voihan hän olla etsinytkin...

Itse elän 17 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa ja olemme olleet naimisissa vuodesta 1991. Tämä sopii meille. Voi olla, että kaikille ei sopisi.

No eihän tuo nyt ole kovin kummoinen ikäero, eikä mieskään mikään ikäloppu. Eriasia ois sit jos siskosi olisi 15v ja mies 30v. Ei tulis mieleenkään vaivata päätään tuollaisella ja siskosi on sentään ihan aikuinen nainen eikä mikään lapsi enää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
hassulta tuntuu, pikaisen laskutoimituksen seurauksena sanoisin, ettet sinäkään ihan eilisen teeren plikka ole.

Minä en nyt ihan tätä ymmärtänyt mutta ei kai sillä ole väliä.Ja tosiaan ei asia minulle kuulu mut tuli vain mieleen ja itse en tosiaan ole koskaan ajatellut että voisin seurustella itseäni paljon vanhemman kanssa kun tuntuu että ei ole mitään yhteistä ja siitä tämä lähtenyt.Ja mies ei halua enään lapsia mutta siskolla kun niitä ei ole niin haluaa kuitenkin joskus.

Minä 35v ja mieheni kohta 47v ja ollaan oltu naimisissa kohta 10v. Olen aina jotenki ollu enempi kiinnostuneempi itteeni vanhemmista miehistä, oman ikäiseni miehet olivat ihan kakaroita nuorempana hellestullessa.
Suvulle tuo ikäero tais ola kovempi pala ku mulle ittelle, vaan en tosiaankaan ottanu niitä kommentteja vakavasti koska ite tiesin mikä oli minulle ittelle parasta. Älä siis mollaa siskos uutta miestä pelkästään tuon ikäkysymyksen kanssa, siinä voipi käydä niin että sulla menee välit siskos kanssa pilalle.

Mä kuulun myös niihin jotka ei suurta ikäeroa omalle kohdalle halua ! Kävin kerran nuorna plikkana (n 25v) kahvilla miehen kanssa joka oli mua 10-15 v vanhempi ja mua nolotti ! En osaa sanoa miksi koska mies oli ihan fiksun näköinen mutta toivoin ettei meitä pidetä parina :ashamed:

Jos on yhteiset haaveet, niin mikäs tuossa ikäerossa pahaa on. Mutta todella jos toinen on jo perheellinen ja toinen vasta niitä lapsia haluaisi kannattaa miettiä onko yhteistä tulevaisuutta pidemmän päälle olemassa.

Itse olen ollut ihastunut minua 16 vuotta vanhempaan mieheen, joten ymmärrän siskoasi. Suhteesta ei kuitenkaan tullut mitään, mutta ei se ikäeroon kaatunut.

Juu en tietenkään mollaa tai muuta mutta itse tuli tuota mietittyä ja mieskin vain sanoi että no se kestää jos kestää joten älä sä sitä mieti.En ole siskolle mitään sanonut asiasta kun ei se mulle kuulu,kunhan nyt mietin.

Yhteistyössä