Ikäero & moraalinen enemmistö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Dan

Vieras
Tästä aiheesta on täällä varmasti kirjoitettu enemmänkin, mutta en jaksa selailla. Esitänpä vain oman näkökulmani. Olen 39v mies ja hiljattain jouduin kerta kaikkiaan katkaisemaan suhteen naisystävääni... joka sattuu olemaan 22. Emme jaksaneet enää a) ulkopuolisten mulkoiluja ja sosiaalista paheksuntaa, b) hänen vanhempiensa happamia silmäyksiä, c) ystäväpiirin tungettelevia kysymyksiä jne. IKÄER0! Kumpikin meistä on aikuinen. Kumpikaan ei ole holhouksen alla. Mutta kuitenkin... En pidä itseäni perverssinä. Ystäväni ei kokenut etsivänsä isähahmoa. Me vain viihdyimme toistemme kanssa...

Onko jollakin onnistuneempia kokemuksia? Naisilla tai miehillä?

Paulan kanssa samaa mieltä!!!
Suhteenne ei ollut todellista, ehkä vanha paappa halusi vain kulkea nuoren ihanuuden kanssa?
Jos oikeasti rakastaa, välittää jne. ei siihen voi vaikuttaa muiden mielipiteet ikäerosta, näöstä tai mistään!!

Onhan se niinkin, että aidon rakkauden väliin ei tule mitään. Mutta en huomannut tuossa tekstissäsi, etät olisit rakkaudesta puhunutkaan, vaan suhteesta. Eli teillä oli molempia oikein hyvin tyydyttävä suhde, jota muut sitten kyräillen katsoivat? Kateellisten panettelua! Ikäerolla ei ole mitään tekemistä rakkauden tai toimivan parisuhteen kannalta. Täytyyhän tietenkin olla korvaväli jollain lailla samalla aaltopituudella, että homma toimisi.
Itse olen aina ollut suvun ""musta lammas"". Elän niinkuin lystään, enkä piittaa pätkääkään siitä mitä muut minusta ajattelee. Omahan on elämäni ja minä aion siitä nauttia!

Onhan noita esimerkkejä ja hetken aikaa toimiviakin paljonkin varsinkin kuuluisuuksien parissa. Onhan Suomessakin Jari Kulli saanut Vanessaa ja ikäero oli samaa luokkaa ellei enemmänkin. No ""paremmissa piireissä"" tämä hyväksytään. Toisaalta vanha jurmu Lipposen Paavo on paljon nykyistä muijaansa vanhempi. No tietty siitä ei niin paljon puhuttu kun nainen oli jo yli kolmenkympin kun Paavo sitä riiasi. Niin ja entä Toni Halmeen sekoilut. Taviksille ei hyväksyntää suoda ... Maailmalla vanhemmat miehet haikailevat paljon nuoremman ja viriilin tai sukukypsän perään.

Vaimoni on minua lähes 11 vuotta vanhempi. Tiedän mistä puhut. Aluksi kukaan ei hyväksynyt meidän suhdettamme (tai ainakin todella harva), ja sivullistenkin katseet tuntuivat selässä. Jälkikäteen olen huomannut, että ne sivullisten katseet olin kuvitellut itse, ei niitä oikeasti ole. Ja kun asia oli kaikille selvää, että olemme yhdesssä ja jäämme yhteen, alkoi ihmiset pikkuhiljaa sulamaan ajatukselle, että niin on. Ei sillä ikäerolla oikeasti ole pätkänkään vertaa merkitystä, jos molemmat ovat aikuisia ja asiassa sydämellään mukana! Me ainakin näytimme pitkää nenää ja persettä kaikille meitä epäilleille! Ja olemme onnellisempia, kuin onnellisen kanan munat - ja se on paljon se!

Tsemppiä ikäerolliset pariskunnat!

Kertokaahan muuten, kuinka pieni vähemmistö me vaimojamme ""paljon"" nuoremmat miehet olemme? Onko meitä paljonkin, harvoin näkee vastaan kävelevän nimittäin. Tuskin me kuitenkaan ainoita ollaan.

Niin ja teille, jotka meinaatte päätänne alkaa aukomaan, niin voin sanoa, että vanhempi nainen on sängyssä taivas tällaiselle karvan alta kolmekymppiselle miehelle!

Tässä kuten monessa muussakin on kyse siitä miten hyvä on oma itsetunto ja miten yleensä kokee yleisen arvostelun. Aivan varmasti Suomessa herättää paheksuntaa moni tavallisuudesta poikkeavuus tai erilaisuus. Eli ei täällä yleisesti kovin hyvin hyväksytä erilaisuutta. Enkä usko Suomen olevan tässä missään erityisasemassa. Näin vain yleisesti tuntuu olevan, mutta jos on rohkea ja syö rokan niin eihän siitä tarvi välittää. Toki ymmärrän myös niiden naisten turhautumisen, joiden miehet ovat lähteneet nuoremman naisen perään itsekin omaa nuoruuttaan haikailemaan. Mutta minkäs tällekään voit. Niin kauan on kaikki hyvin, kun ei toimita kuin joissain Afrikan maissa, joissa väkisin haetaan nuorista neitsytnaisista elinvoimaa. Ja nämä nuoret naiset ovat luokkaa 12v eteenpäin.

Yhteistyössä