Ikäero este parisuhteelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Hei!

Olen 32-vuotias nainen ja tutustunut 10 vuotta minua nuorempaan mieheen... Tämä on ihan mielletöntä, tämän
kaiken piti olla vain seksiseikkailua, mutta taidan olla tosissani ihastunut/rakastunut... Pitäneenkö unohtaa kuitenkin ikäeron vuoksi, ajattelen että olen jo vanha nainen ja hän vasta aloittelee nuoruuden innolla elämäänsä...

Onko kenelläkään kokemusta suhteesta nuorempaan mieheen.. näinkin suuren ikäeron ottaen huomioon?

en tiedä mitä tekisin... erota vai jatkaa tapaamista...

hmm, mieti nyt vielä toisenkin kerran - sinä olet vanha akka tuohon poikaseen nähden! Luuletko, että poika näkee sinussa mitään sen jälkeen kun ensi huuma on ohi?

Wau. Nauti siitä. Mitään takeita ei ole että suhde kestäisi paremmin vanhemman miehen kanssa. Kaikelöla on aikansa ja ota siitä irti se mitä saat. Koko paketin tai vain hetkestä kauniit muistot.

Moi!

Anna palaa vaan! Jos molemmat tykkää, niin mitä sitten mitä muut asiasta ajattelee? Kirjottelin tossa eilen yhteen toiseenkin viestiin, että meillä on 11 vuotta ikäeroa vaimon hyväksi ja kaikki toimii just niin kun pitääkin. Välillä jopa paremminkin. Arvostelijat ovat joko kateellisia, tai muuten tiukkapipoja. Tai saattahan jopa olla, etteivät tiedä tästä kyseisestä suhteesta sen enempää, kuin mitä luki tästä alkuviestistä...

Mulle kävi samoin 8 vuotta sitten, olen se nuorempi mies, ikä-ero 10v. Seksisuhteella alotettiin. Ekalla kertaa rikottiin sänky ja menin sitä korjaan muutaman päivän päästä ja sillä reisulla ollaan.Ihanaa on vieläkin, mulla ikää nyt 33 TSEMPPIÄ!

Hei. Älä mieti enää RAKASTA VAIN.
Minulla oli pitkä suhde 7 vuotta kesti 14 vuotta nuorempaan mieheen.
Et sinä ole vanha. Älä ajattele ikää numeroina.
Henkisesti voitte olla saman ikäisiä.
Ja seksi varmaan sujuu. Älä välitä noista huomauttelijoista, ilkeitä katkeria kateellisia ihmisiä.
Elä ja nauti t.siru