ikäero 18 vuotta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laura"

Vieras
Itse olen 40 ja nyt seurustellut joitain kuukausia 22 vuotiaan miehen kanssa. Miksi se on monille niin"kamalaa"? Jos mies on saman verran vanhempi naista, se on ihmisille paljon hempompi hyväksyä. Mitä mieltä ja suoraan saa sanoa.

Musta ihan fine, jos ajatukset kohtaa jne, Toisaalta ymmärrän myös ihmisiä ketkä ihmettelee ehkäpä juuri siksi, että elämänkokemukset ei tuolla ikäerolla juuri kohtaa,

Itse olen samanikäinen nainen, enkä tunne yhtään ainoaa parikymppistä, jonka kanssa kohdattaisiin henkisellä tasolla. Seksi varmaan olisi hyvää ja mielenkiintoista, mutta suhteen muut ulottuvuudet... Siksi ihmettelisin, mutta ei se nyt mitään kamalaa mulle olisi. Kukin tyylillään.

Mua piirittää parhailllaan 31-vuotias mies ja olen itse 42. Pidän tätä ikäeroa mahdottomana joten se, että seurustelisin kaksikymppisen kanssa vasta mahdoton ajatus onkin.
Olisin samalla henkisellä tasolla varmaankin viisi vuotta nuoremman kanssa, mutta en 11 vuotta saati sitten 18 vuotta.

[QUOTE="laura";27771593]Itse olen 40 ja nyt seurustellut joitain kuukausia 22 vuotiaan miehen kanssa. Miksi se on monille niin"kamalaa"? Jos mies on saman verran vanhempi naista, se on ihmisille paljon hempompi hyväksyä. Mitä mieltä ja suoraan saa sanoa.[/QUOTE]

Itsekö seurustelisit lähemmäs 60 v. miehen kanssa?

22 v. on ihan tenava poika sinuun nähden, äläkä selitä mitään varhaiskypsästä...

mä oon aina luullu etten voisi edes ajatella nuorempaa miestä, mutta kappas vaan, nyt olen ihastunut itseäni 7 vuotta nuorempaan. Olen itse 37. Eipä niille tunteille oikein mitään voikaan, ja miksi edes pitäisi voida. :)

Itse olen samanikäinen nainen, enkä tunne yhtään ainoaa parikymppistä, jonka kanssa kohdattaisiin henkisellä tasolla. Seksi varmaan olisi hyvää ja mielenkiintoista, mutta suhteen muut ulottuvuudet... Siksi ihmettelisin, mutta ei se nyt mitään kamalaa mulle olisi. Kukin tyylillään.

Täytyy sanoa etten minäkään ole aiemmin tavannut yhtäkään näin kypsää, rauhallista ja fiksua miestä samanikäisistä enkä edes kaikissa omanikäisissäkään. Itsellä on aina ollut reilusti itseäni vanhempia miehiä koska pidän iän tuomasta fiksuudesta ja rauhallisuudesta. Mutta nyt se fiksuus ja rauhallisuus on 22 vuotiaassa!!??

[QUOTE="yks";27771692]mä oon aina luullu etten voisi edes ajatella nuorempaa miestä, mutta kappas vaan, nyt olen ihastunut itseäni 7 vuotta nuorempaan. Olen itse 37. Eipä niille tunteille oikein mitään voikaan, ja miksi edes pitäisi voida. :)[/QUOTE]

Teoilleen voi...

[QUOTE="laura";27771702]Täytyy sanoa etten minäkään ole aiemmin tavannut yhtäkään näin kypsää, rauhallista ja fiksua miestä samanikäisistä enkä edes kaikissa omanikäisissäkään. Itsellä on aina ollut reilusti itseäni vanhempia miehiä koska pidän iän tuomasta fiksuudesta ja rauhallisuudesta. Mutta nyt se fiksuus ja rauhallisuus on 22 vuotiaassa!!??[/QUOTE]

Missä se sinun oma fisuutesi piileksii...

[QUOTE="vieras";27771708]Missä se sinun oma fisuutesi piileksii...[/QUOTE]

Samaa mietin itsekin aluksi. Toisaalta olen ihan sama ihminen edelleenkin, eikä fiksuudesta ole puutetta ollut :)

Seksi ei todellakaan ole mitään hyvää, eihän sen ikäisellä liiemmin ole kokemusta... Että tällä kertaa kyse on kyl jostain muusta.

Hyvät ihmettelijät, voihan se tässä tapuksessa olla niinkin, että ikäerosta huolimatta he ovat niin henkisesti kuin elämänkokemuksensa osalta samalla tasolla ja tuntevat suurta rakkautta. Ei joka ihminen kehity automaattisesti iän myötä eikä näin ollen myöskään tuossa yhtälössä ole mitään ihmeellistä. Hyväpuoli on tietysti se että nainen ei enää ole lisääntymiskykyinen,eli ei pääse enää perimäänsä jatkamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja merilä kai;27771845:
Hyvät ihmettelijät, voihan se tässä tapuksessa olla niinkin, että ikäerosta huolimatta he ovat niin henkisesti kuin elämänkokemuksensa osalta samalla tasolla ja tuntevat suurta rakkautta. Ei joka ihminen kehity automaattisesti iän myötä eikä näin ollen myöskään tuossa yhtälössä ole mitään ihmeellistä. Hyväpuoli on tietysti se että nainen ei enää ole lisääntymiskykyinen,eli ei pääse enää perimäänsä jatkamaan.

40 -vuotiaan tasolla oleva 22 v.? Tai 22 -vuotiaan tasolla oleva 40 v.

Onko ap:lla keski-iän kriisi? Ikuista nuoruutta etsimässä?

[QUOTE="vieras";27771871]40 -vuotiaan tasolla oleva 22 v.? Tai 22 -vuotiaan tasolla oleva 40 v.

Onko ap:lla keski-iän kriisi? Ikuista nuoruutta etsimässä?[/QUOTE]

voi olla ikäkriisiäkin, kuka tietää. Mut miksi ihmisillä on niin vihamielinen asenne ja toisaalta miksi ikäero on enemmän ok jos mies on vanhempi osapuoli??

Yhteistyössä