JONSERED Karhunkantaja
Minulla on yhä 15 vuotta vanhempi mies.. ollut yli 15 vuotta, eli ei taida haitata
Ai 22 mies? no se vasta yäääk on!!Alkuperäinen kirjoittaja no:10 vuotta alaspäin menee kevyesti mut...10 vuotta ylöspäin..yääk!!
Riippuu tosi paljon sun iästäsi. Mun sisareni on 23-vuotias ja tapailee 33-vuotiasta, eikä näiden kahden ikäero tunnu miltään. Elämäntilanne voi olla hyvin erilainen tai hyvin samanlainen - mun sisareni tapauksessa tilanne on tosi samanlainen: molemmat opiskelevat yliopistossa ja ovat kandivaiheessa, eikä miehellä ole sellaista elämänhistoriaa, joka asettaisi sisareni tosi eri asemaan mieheen nähden.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Onko teistä 10-vuoden ikäero paha?? Mietin vaan ku tuolla sängyssä makaa mua just tuon verran vanhempi äijä ja mua jotenki hämää tää ikä homma.. :ashamed:
Mä en tajua tota...kaikki tyylillään toki. Mut mä en vois ikinä ottaa noin paljon nuorempaa! Ihan ku ois jonkun pojan kanssa liikkeellä...en osaisi arvostaa/suhtautua tasavertaisesti. Mut näin siis mun päässä =)Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:Mä en kyllä ottais yhtään vanhempaa miestä. Sen jälkeen kun 25 täytin, on kaikki miehet ollu nuorempia. Nyt 11 vuotta nuorempi!
En mä vielä ookkaan eronnu virallisesti..ero prosessi tosin käynnissä..Alkuperäinen kirjoittaja tän olen missannut...:Koskas sä oot eronnu?
Eikö tuossa asenteessa ole jo jotain ihmeellistä ikuisen nuoruuden tavoittelua? :O ja ei ne nuoret miehet loputtomiin mitään ikäloppuja haahkoja katsele kun nuorempaa(oman ikäistä) ja nätimpääkin on saatavillaAlkuperäinen kirjoittaja vaimo:Mä en kyllä ottais yhtään vanhempaa miestä. Sen jälkeen kun 25 täytin, on kaikki miehet ollu nuorempia. Nyt 11 vuotta nuorempi!
Mitä vikaa hyvää seksiä.Anna mennä vaanAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Juuh..Alkuperäinen kirjoittaja Ap:lle:Saitko edes?
No kun ei paina!Alkuperäinen kirjoittaja kyllä se ikäero vaan noin päin painaa:Eikö tuossa asenteessa ole jo jotain ihmeellistä ikuisen nuoruuden tavoittelua? :O ja ei ne nuoret miehet loputtomiin mitään ikäloppuja haahkoja katsele kun nuorempaa(oman ikäistä) ja nätimpääkin on saatavillaAlkuperäinen kirjoittaja vaimo:Mä en kyllä ottais yhtään vanhempaa miestä. Sen jälkeen kun 25 täytin, on kaikki miehet ollu nuorempia. Nyt 11 vuotta nuorempi!